gouden tips ;)

Discussion in 'Zwanger worden' started by saartje87, Oct 28, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Krimpie

Krimpie Actief lid

May 18, 2015
    392
    148
    43
    NULL
    NULL
    Idd... Ik las nog wel even mee.... Wij hebben de laatste keren wel gezorgd voor een orgasme bij mij, nadat manlief deze gehad had. Ik had idd ook gelezen dat dit kon helpen. Ben dus wel zwanger geraakt deze ronde.... Maar of het daar door kwam?

2. popcorn

popcorn Lid

Oct 20, 2015
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je je wilt verdiepen in voeding en zwanger raken, dan raad ik je het boek InNESTelling van Rika Lukac aan. Het is geen makkelijk/overzichtelijk boek, zoals een kookboek wel is bijv. Maar er staat veel nuttige - en nuchtere - info in! En het deel over de superfoods en overvloed aan supplementen negeer ik gewoon een beetje ;)

3. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

Jan 3, 2015
    1,979
    552
    113
    Wondermiddelen bestaan helaas niet.
    Waarom ik juist deze ronde zwanger ben geworden???
    Geen idee.
    Wat hebben we gedaan: foliumzuur slikken, ovulatietesten doen en HET op de ovulatietestknaller gedaan ( niet meer de dag er na en wel 2 dagen er voor), even blijven liggen, af en toe genoten van een wijntje, gezond gegeten, gezond gewicht en elke dag minimaal een uur bewegen.
    Ik hoop dat jij ook snel zwanger bent!
    Ps. geen idee of ik eerder of later dan mijn vriend een orgasme heb gehad.

4. bolliewollie

bolliewollie Actief lid

May 21, 2008
    351
    0
    16
    Werk in de gehandicaptenzorg met clienten met een
    Steenwijk (ov)
    Ik denk dat het belangrijkste is, dat jij en je partner lekker in je vel zitten. Hierdoor ben je ontspannen en dat helpt zeker wel meer dan gespannen en stress. Dit zie je veel bij mensen die heel graag zwanger willen worden. Nee dat kun je niet uitschakelen, maar probeer er wat gezelligs van te maken.
    Wat ik indd wel probeer is klaarkomen. Niet alleen mijn man komt klaar, maar ik zelf ook. Door mijn orgasme na die van hem, help je de sperma nog wat extra mee. Ik blijf indd erna ook nog even liggen. Maar dat is meer mijn gevoel.

5. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Je eisprong vinden door ovulatietesten (eventueel temperaturen) veel klussen daaromheen ;) en na het klussen even blijven liggen

Oh en vooral genieten van het klussen!

6. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

Jan 2, 2015
    1,898
    1,277
    113
    Female
    ik heb daar zelf nooit echt aan gedacht.
    ben bijna 1 jaar bezig geweest om zwanger te worden. en ik was er teveel mee bezig veel ovulatietesten etc. waardoor het niet lukte, totdat het wel raak was maar uitliep op een miskraam. ik heb me er daarna bij neergelegt en liet het maar op me afkomen. heeft wat tijd gekost. maar ik ben weer zwanger en nu eindelijk een goede echo gehad. zelf zou ik gewoon zeggen doe wat je altijd doet en eet wat je normaal ook altijd eet (op de dingen na wat niet meer mag bij een zwangerschap hihi)

Share This Page