Hoi dames, Ik heb altijd een cyclus van 26 dagen. Nu ruim een jaar gestopt met de pil. Nu was gisteren mijn nod en er is nog geen bloed gezien. Vanmorgen was de kv 2 v 5 negatief.... Wie o wie geeft mij die extra moed dat het nog wel positief kan worden ? Ik weet dat niemand mij iets kan garanderen of wat ook. Ik heb gewoon een beetje positiviteit nodig
Misschien test je gewoon laat positief. Genoeg voorbeelden gezien hier op het forum hoor! Ik duim voor je mee!
Laat ik zeggen dat het KAN ja misschien loopt het hcg niet zo snel op dus morgen of overmorgen nog een test tegen aan gooien? Wat ik wel heb gemerkt met die testen in deze zwangerschap is dat de kV testen langer de tijd nodig lijken te hebben voor een goed zichtbaar streepje dan wacht je bijv 5 minuten (ik verwachtte dan een dikke streep) en die stond er echt pas na 5 minuten omdat het zolang duurde met opdrogen
Hoi Yvette2311, Gewoon over een paar dagen weer testen. Voel je ook dat je ongesteld moet worden of helemaal niet? Ik zou dan bijvoorbeeld vrijdag weer een testje wagen van de kruidvat. Spannend hoor!!
Ik heb gister en vandaag wat krampjes gehad maar zeker niet wat ik normaal heb maar ja wat zegt dat hè (denk ik dan maar). We willen donderdag weer een testje wagen als er dan nog niks te zien is. Vind het vreselijk die onzekerheid. Liever of gewoon ongesteld of een mooi testje.
Ik had ook cyclus van 26 dagen en opeens bleef mn menstruatie uit en testte ik op dag 59 positief. Bleek dat mn eitje meer tijd nodig had en later sprong dan nornaal. En daarnaast had ik ook nog maar een tuurstreep op mn NOD. Dus t kan zeker allemaal nog!
Oh jammer, vervelend hoe onze lichaam ons soms voor de gek kan houden. Wens je veel succes in de volgende ronde!