arme hond

Discussie in 'De lounge' gestart door marieke1610, 19 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vanmorgen reed ik van zutphen terug naar huis, lekker relaxed binnendoor...
    staat daar oppeens op een 80 km weg een hond midden op straat, aan de kant van de tegenligger...ik zag m al uit de verte dus ik minderde al vaart, je weet ten slotte maar nooit waar zon beest heen springt...
    helaas.....mijn tegenligger zag het niet en knalde er dus met een vaart tegen aan... een klap! zag het arme beest wel 3 meter de lucht in vliegen...hij leefde nog maar was behoorlijk spatisch aan t doen...arm beest! mn tegenligger stopte meteen...ik zat te twijfelen of ook stoppen of doorgaan...er kwamen al meer mensen aan dus ben doorgereden...
    en nu moet ik steeds aan t beestje denken, zou die dood zijn? zou die de rest van zn leven verlamd zijn? he bah!
    :cry:

moest dit ff kwijt!

liefs marieke

2. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    He bah wat een naar verhaal zeg! Ik hoop voor de hond dat hij er bovenop komt zonder al te veel pijn!

Kan me voorstellen dat je je nu telkens afvraagt hoe het met hem is afgelopen.. Zelf ben ik ook zo.

3. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Ik ben bang dat het beestje het niet overleeft heeft. Als ie inderdaad 3 meter de lucht in schoot, dan heeft de DA hem waarschijnlijk een spuitje gegeven.
    Het is altijd zo akelig om zoiets te zien. Kan goed begrijpen dat je er nu mee bezig bent.

Liefs,
    Duveldraakje

4. jettje

jettje Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
    Ahhhhh daar kan ik nou echt niet tegen dat er iets met dieren gebeurd.
    Begrijp heel goed dat je daar steeds aan moet denken.
    Vandaag ook bij een vandaag over dat er veehandelaars zijn die hun koeen mishandelen. Ik werd gewoon naar van die beelde.
    Soms snap ik de mens niet. Wij moeten dan zogenaamd slimmer zijn nou daar geloof ik niks van :cry:

Deel Deze Pagina