Goudvis

Discussie in 'De lounge' gestart door Thunder, 6 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    #61 Damay77, 7 nov 2014
    Laatst bewerkt: 7 nov 2014
    En waar lees jij dat ik het niet weet? Ik ga niet altijd mee in alle "regels en adviezen". Betekend niet dat ik er niks van weet :)
    Ik kijk naar hoe mijn vissen het doen. En daar handel ik naar.
    Vissen groeien als kool, zijn al jaren blakend gezond en al een aantal naar vijver verhuist omdat ze te groot werden;)
    En niet vergroeit. Alle waterwaarden blijven constant dus geen reden om dat door de war te schoppen of in te grijpen. Als het nodig is het nodig, maar in mijn geval niet. En ik ken diverse mensen die het ook op die manier doen. Hetzelfde met mijn tropische aquarium. Hier ververs ik ook nauwelijks, goed filter en bioloog. Terwijl iedereen beweert dat dit wekelijks moet, je dingen toe moet voegen enz.

2. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Mensen, we kunnen niet rechtpraten wat krom is. Hoe je het ook wendt of keert: zo'n vis moet zijn draai kunnen vinden. Zij het niet linksom, dan wel rechtsom... :)

3. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Een goudvis hoort niet in een aquarium. Dat is het enige juiste antwoord. Maakt niet uit van welke site je je info haalt. Een ´goudvisje´ volgens jouw bewoording, blijft namelijk geen goudvisje....:)

Deel Deze Pagina