vrieskist op balkon

Discussie in 'De lounge' gestart door Roz, 9 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roz

Roz Niet meer actief

Wij zijn van plan onze vrieskist op het balkon te plaatsen. In ons appartement geen goede plek en groot balkon waar we toch weinig mee doen. Iemand die dit ook heeft? Wat is handig? Waar moeten we op letten? Alvast bedankt!

2. Moli

Moli Niet meer actief

euhmm.. dat de vriezer niet nat kan enz lijkt me het belangrijkste.

3. Drieka

Drieka Niet meer actief

Dat kan in de zomer toch nooit werken? Als het bloedheet buiten is dan moet die diepvrieskist kei hard werken en als hij het al trekt dan krijg je een mega rekening.

4. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.187
    113
    Die dingen zijn echt niet geschikt om buiten te staan.

5. Delta

Delta Niet meer actief

Ja inderdaad. Zou het niet doen. Volgens mij als het vochtig is buiten ook en regent of zo, komt er vast wel vocht bij de stekker/stroom. Risky!

6. melanieV83

melanieV83 Actief lid

11 jan 2010
    109
    0
    0
    Dat niet alleen. Als het buiten vriest is het dag vriezer.

7. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Dat was inderdaad ook mijn gedachte, en in combinatie met vocht kan dat inderdaad ook echt niet.

Niet doen dus ts!

8. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Wij wilden een vriezer in de schuur zetten en dat bleek zelfs niet te kunnen, omdat het er te koud zou zijn in de winter. Zou het dus ook niet op het balkon doen!

9. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Wij hebben wel een vriezer in de schuur een koel/vriescombinatie.
    Maar wel van de grond af. Is niet ideaal maar we hebben de ruimte ergens anders niet. Maar buiten op het balkon lijkt me ook geen goed idee. Misschien in de box onderin het gebouw of hebben jullie dat niet?

10. Jaime

Jaime Niet meer actief

Had ik ook idd! Nieuwe vriezers kunnen niet meer in de schuur doordat ze uitspringen als de temperatuur onder de 10 graden komt meen ik. Met oude vriezers kan het wel. Komt doordat er nu andere milieuvriendelijkere koelvloeistof wordt gebruikt.

Deel Deze Pagina