Zoals de meeste het al wel zullen weten gaan er veel gevangenissen dicht. Zo ook de tbs kliniek waar mijn man werkt. graag zal ik jullie willen vragen om hier de petitie tegen te tekenen. Want we willen toch niet dat de mensen straks met een enkel band thuis komen te zitten. En alle 500 medewerkers straks zonder werk?. Tuurlijk moet er bezuinigd worden maar dit is een hele slechte oplossing. Ik hoop op jullie steun. hier de web site Steun Veldzicht En dan moet je naar het kopje petitie
Getekend. Ik wens jullie veel succes en sterkte toe. Nu maar hopen dat ze niet daadwerkelijk de deuren zullen gaan sluiten. Groetjes, B
Ik doe ook mee! Heb er ook gewerkt en werk nog in de Forensische Psychiatrie. Onverantwoord om deze kliniek dicht te gooien!
Ondertekend! Vind het ook helemaal geen plan. Dat gedetineerden met een enkelband thuis moeten zitten is tot daaraan toe; maar het sluiten van TBS klinieken staat mij totaal niet aan. Waar moeten deze mensen dan naartoe? Waar gaan ze in godsnaam hun zorg en begeleiding ontvangen?
Mee eens. Ik heb het gevoel dat er de laatste tijden op verkeerde dingen wordt bezuinigd. Of sla ik nu de plank helemaal mis . #zucht..
Dat gevoel heb ik ook :S Deze week begreep ik dat ze een stuk snelweg hier bij Utrecht gaan verbreden naar 7 banen; dat gaat een paar miljoen kosten. Zulke plannen zijn leuk hoor, maar in deze tijd??!! Ondertussen wordt er gigantisch bezuinigd op onderwijs en zorg. Ik heb stages gelopen in de GGZ, dus die sector ken ik goed. Ik zie de kwaliteit van zorg in de GGZ echt achteruit gaan met alle bezuinigingen. Dat gaat nog gevolgen hebben... (Te denken aan dakloosheid bijvoorbeeld; omdat mensen te snel weer ontslagen worden en nog helemaal niet in staat zijn hun leven op orde te brengen/houden.) Maar goed, schijnbaar zijn files erger dan achteruitgang in onderwijs en zorg...
Ik heb hem ook getekend De politiek staat zo ver van het normale en sociale leven af... ze weten niet wat ze doen. Laat daar maar eens op bezuinigd worden, geld genoeg. Hopelijk helpt het!
Ik heb die website bekeken en de informatie gelezen, TO stelt het dramatischer voor dan het is. Ik teken dus niet.