Spullen voor acrylnagels zetten

Discussion in 'De lounge' started by Sjubidoe, Nov 25, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sjubidoe

Sjubidoe Actief lid

May 12, 2012
    361
    1
    16
    Waar vind ik een betrouwbare webshop voor het aanschaffen van spullen voor acrylnagels.

Heb nu behoorlijk wat webwinkels gehad en daar vind ik of slechte recensies van of ze hebben geen keurmerk o.i.d.

Wat zijn jullie ervaringen en waar schaffen jullie je spullen aan?

2. fee90

fee90 Fanatiek lid

May 21, 2015
    1,679
    39
    48
    Nded.Nl heeft hele goede acryl. Ben getraind in cnd, maar de acryl van nded is echt goed en goedkoop. Duits bedrijf, veel mensen vallen over verzendkosten maar dat kunnen ze ook in de product prijzen verbergen en dan lijkt het alsof je geen verzendkosten betaalt maar uiteindelijk betaal je die altijd.
    :)

3. Sjubidoe

Sjubidoe Actief lid

May 12, 2012
    361
    1
    16
    Bedankt voor je reactie!

En jij besteld daar dus regelmatig en nog geen problemen gehad?
    En dan hun eigen merk?

4. Bailief

Bailief Niet meer actief

Ik bestel mijn gelproducten bij Metoe nails. Ik vind het een hele fijne webshop. Ze verkopen van alles voor nagels, ook veel nailart producten. Ik weet alleen niet zeker of ze acryl spullen verkopen, dat moet je even bekijken.

5. Lucifer30

Lucifer30 Actief lid

Sep 15, 2015
    173
    0
    0
    Mfnailcosmetics.nl, zij zitten hier in Delft en hebben echt hele fijne spullen. Ik bestel daar ook alles (of haal het bij hen in de groothandel).

6. Sjubidoe

Sjubidoe Actief lid

May 12, 2012
    361
    1
    16
    Ik lees dus juist slechte verhalen over deze webshop haha!
    Maar jij hebt dus nooit problemen gehad met service, levering e.d.?

7. Bailief

Bailief Niet meer actief

Oh echt? Nee nooit geen problemen gehad. Alles netjes op tijd geleverd, nooit een ontbrekend product en altijd een extra'tje bij de bestelling. De kwaliteit van de producten vind ik ook prima. Je kunt er trouwens betalen met Afterpay, mocht je dat een wat fijner gevoel geven. Dat vind ik zelf altijd wel fijn als ik ergens voor het eerst bestel.

8. Sjubidoe

Sjubidoe Actief lid

May 12, 2012
    361
    1
    16
    Nette site maar de spullen liggen voor nu qua prijs wel boven mn budget helaas! Ga m zeker onthouden!

9. fee90

fee90 Fanatiek lid

May 21, 2015
    1,679
    39
    48
    Sjub, ja bestel daar al jaren. Inmiddels zet ik gel en die vind ik daar niet geweldig, maar de acryl was super,zette makkelijker dan het dure cnd. Kan de stank alleen niet meer verdragen.

Gewoon huismerk nded,goedkoopste, werkte het fijnst:) glitter poeders zijn ook mooi daar.

Nooit leveringsproblemen gehad,betaal.via PayPal en ze versturen via dhl met track.

10. Lucifer30

Lucifer30 Actief lid

Sep 15, 2015
    173
    0
    0
    Begrijp ik, ze zijn niet heel goedkoop nee ;)
    Even een tipje: ze hebben regelmatig uitverkoopdagen! Handig om in te schrijven voor de nieuwsbrief, dan wordt je op de hoogte gehouden wanneer het weer is. Scheelt een hoop euro's :D

Share This Page