Aangezien een groot deel van mijn leven zich wakker snachts afspeelt... En ik me vaak stierlijk verveel leek het me leuk met andere lotgenoten gezellig te kletsen tijdens deze nachtelijke uren.. Wist niet zo goed waar ik dit topic moest plaatsen, bij baby of kleuter, want beiden houden ze me vaak wakker (al 4 jaar lang..) of bij lounge omdat ik ook regelmatig wakker lig om niks/stress ivm verhuizing, gezondheid zoontje, etc. Dus wie heeft er zin om te kletsen?😄 Ik ben inmiddels al een uur bezig met mijn zoontje van ruim 6 maanden, hij is ziek en heeft al 2 poepluiers geproduceerd in de afgelopen 20 min.. Mijn dochter was wakker tot 00.30 uur, die is ook hardstikke ziek😢
Hier gewoon een slechte slaper. Altijd al. Zoontje slaapt door. En zwanger en morgen de eerste echo waar ik zenuwachtig voor ben. Vroeger was hier ook een nachttopic!
Wat een ellende Emm, twee zieke kindjes tegelijk, die 's nachts zo spoken Hier een klein mannetje dat nog behoorlijk veel nachtvoedingen wil
hier een zwangere zonder kinderen die al rondhuppelen, nog geen oog dicht gedaan... Het heerst zie ik, alle kleintjes ziek! Veel beterschap allemaal!
Hier iemand die nachtdienst heeft. Is in elk geval lichter als kindjes die je wakker houden. Respect voor jullie en sterkte!!! TO naast dat je zoontje nu ziek is, heeft hij ook iets wat chronisch is omdat je soms wakker ligt om de gezondheid van je zoontje? Hoop dat je nog een beetje kan slapen. En de andere ook natuurlijk die ivm baby/kind gebroken nachten hebben.
Ja inderdaad ook chronisch 😢 zoveel zorgen! Mijn oudste dochter is kerngezond, was ook een voorbeeldige zwangerschap en bij mijn zoontje al sinds het begin van de zwangerschap ellende en gedoe.. Ik zit nu al een half uur beneden, zoontje was zo overstuur aanhet huilen van de pijn. Ik ben er elke nacht uit, maar dit is wel een extreme nacht. Heidiane, succes met je nachtdienst! Ik werk ze normaal ook maar hoef voorlopig nog niet ivm borstvoeding gelukkig Succes morgen Soulfood! En succes met alle nachtvoedingen!
AH wat sneu voor je zoontje! En zwaar voor jullie zijn slechte gezondheid! Dat geeft veel zorgen! Hopelijk morgen een minder extreme nacht voor je!