Persoonlijke / leuke dingen bruiloft

Discussie in 'De lounge' gestart door Joy1, 23 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joy1

Joy1 Bekend lid

11 mrt 2013
    512
    2
    18
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Voor het huwelijk van een vriendin in juni ben ik als ceremoniemeester gevraagd. Nu ben ik totaal niet creatief maar wil graag persoonlijke en leuke dingen in de dag verwerken zodat het speciaal wordt. Zo bedacht ik mij al foto's van het begin vd relatie tot nu in zwart wit op een leuke manier in de decoratie te verwerken..maar hebben jullie nog ideeën?
    Ik zoek ook nog een idee voor een herinnering aan de gasten , die dan iets doen/ maken zonder dat zij het weten.

Ik ben benieuwd 😊

2. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Al gedacht aan een wensboom? Waren wij erg blij mee. Hopelijk komt deze boom ooit in de kinderkamer t staan met kaartjes en fotos

3. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Zag ooit eens een soort doos voorbij komen met daarin kaartjes. Op die kaarten stonden over 1 jaar, over 5 jaar, over 12,5 jaar en over 25 jaar. Bedoeling was dat alle gasten opschreven hoe ze het trouwende stel over zoveel jaar zagen. Hoeveel kinderen hebben ze bijvoorbeeld over 12,5 jaar en welke huisdieren, wat doen ze voor werk en waar wonen ze, welke hobby's, dat soort dingen. Het stel krijgt de doos en ze mogen de kaartjes waar het jaar opstaat pas openmaken als ze zoveel jaar getrouwd zijn. Dus die kaartjes van 25 jaar mogen pas na 25 jaar gelezen worden. Leuke is natuurlijk om te zien wat mensen voor beeld hadden en of ze gelijk hadden of de plank volledig mis sloegen.

4. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

Ik ben ook een aantal keer ceremoniemeester geweest. Ik maakte een wensenboek. Ik voegde bij de trouwkaart een brief. Daar stond in over stukjes en dingen over de dag zelf. Voor het wensenboek kon iedereen per post of mail dingen aanleveren. Per familie/stel 1 a4tje met een wens en een leuke foto erbij van hun zelf. Dit gaf ik dan op het feest.
    Ook maakte ik een feestgids daar stonden liedjes in en dingen over.het stel, moppen etc.
    Ook liet ik de.hele avond foto's afspelen op het scherm. Ik vroeg foto's aan de familie

5. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Een videokamer/hok waar men een wens kan uitspreken voor het bruidspaar.

6. Tweedeopkomst

Tweedeopkomst Niet meer actief

Bierviltjes bestellen met foto er op. Erg leuk en niet zo duur. (Webprint of wij fotoservicd)

7. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.175
    4.488
    113
    Ik heb weleens een kookboek gemaakt met de lekkerste recepten van alle gasten (had een briefje in de trouwkaart gedaan met email adres waar ze het heen konden sturen) het bruidspaar gebruikt het na 7 jaar nog erg vaak!

Ik heb het trouwens gemaakt via zo'n fotoboek website albelli/fotoalbum.nl werkt ook goed met tekst! En je kunt bijv. Zelf geschreven stukjes inscannen of fotograferen en er in plakken!

Wat ik ook altijd leuk vind is een gastenboek met foto's (gemaakt met een polaroid camera)
    Succes!

8. Joy1

Joy1 Bekend lid

11 mrt 2013
    512
    2
    18
    NULL
    NULL
    Dankjewel al voor jullie ideeën! 😊

Deel Deze Pagina