gourmetten..met dreumes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door baby001, 25 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Butterfly1109

Butterfly1109 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.620
    43
    48
    En godzijdank zijn er oma's! ;)

2. LSQ

LSQ Niet meer actief

Onze zoon is best een goede eter, maar zit nu ook echt in zn vleesch-periode. Zodra hij ook maar iets van vlees of vis ziet, eet hij niets anders meer. Rauwe groenten vindt hij ook nog niet wat, dus onze tactiek is eerst groenten op onze borden en daarna pas het vlees tevoorschijn halen.
    Het ging niet super in combinatie met de tafelgrill, dus ik denk dat we de volgende keer 's middags een bakje groenten voor hem koken.

3. Sneeuwvlokjes

Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

12 mrt 2014
    2.131
    1.210
    113
    Ja inderdaad haha.
    Mijn zoon is nu alleen nog te jong daarvoor. Momenteel vindt ie de ipad alleen maar mooi om mee te gooien, of op te rammen.
    Verder is ie heel lief hoor...:p

4. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.971
    3.976
    113
    Ik vraag me wel af hoe laat jullie dan eten? En hoe jullie kinderen dat volhouden?
    Onze kids liggen normaal tussen half 7 en 7 op bed. Meestal vallen ze om om die tijd. Ze zouden het best een uurtje langer volhouden vooral als er drukte envisite is enzo, maar veel langer niet. Met name een dreumes hoort toch gewoon redelijk op tijd op bed vind ik....
    Vandaar dat wij dus om 7 uur beginnen, de jongste ging daarvoor lekker op bed. De oudste had normaal gesproken er bij mogen zijn tot ze het niet meer vol hield, maar nu was ze helaas ziek dus ook maar op bed gegaan.

5. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    Hier een goede eter en heeft met de gourmet zich tegoed gedaan aan de tomaatjes, komkommer, stukjes vlees, stokbrood en niet te vergeten de champignons (en alles netjes aan haar vork prikken :D). Ze heeft het bij de gourmet zelfs ruim 1,5 uur in haar stoel volgehouden. En als ze niet meer wilt zitten dan laat ik haar lekker rondlopen en spelen. Af en toe nog wat geven wat ze kan eten en het werkt super.

Verder zijn wij rond 5 uur begonnen met eten, uiteindelijk zit je langer aan tafel en lag dl ook een uurtje later op bed (half 9 ipv half 8). Wij hebben wel het geluk dat ze niet vervelend wordt als ze moe is dus we kunnen ook vrij makkelijk wat schuiven.

6. baby001

baby001 Bekend lid

5 mrt 2015
    897
    18
    18
    Nou het is rpima verlopen!! We hebben allemaal erg genoten :) dl een klein beetje groente van te voren gegeven en daarna gewoon geve en wat ze wilde... een paar vleesjes en rauwkost ed... het ging perfect! :)

Ow ja...wij begonnen om 1700 en om 1900 heb ik haar tussendoor even naar bed gebracht

Deel Deze Pagina