Gourmetten met kerst

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door manon31, 16 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Hoi,

Ik heb een vraag over gourmetten....mijn schoonouders willen met de kerst gourmetten en nu ben ik bang voor allerlei vreselijke besmettingen;)...
    Ik kan nergens vinden dat het niet mag dus hiermee zal het wel meevallen....toch ben ik er niet geheel gerust op..ik ben met de kerst 12 weken zwanger. Ik zal er goed op letten dat mijn vlees goed doorbakken is en geen biefstuk eten. Ik zal er goed op letten dat ik mijn rauwvleesvork nergens anders voor gebruik en zal mijn schoonmoeder vragen om de kip op een aparte schaal te leggen.
    Zijn er nog meer dingen extra belangrijk nu om op te letten en is het zowiezo wel verstandig om te gaan doen?
    Dit gourmetten is op een plaat dus anderen hun vlees gaat op dezelfde plaat...en mag ik bijv mijn ananas en chamignons op dezelfde plaat bakken?

Groeten Manon

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Manon,

de voorzorg maatregelen die je zelf voorstelt zijn prima, meer is niet nodig. Gewoon lekker van genieten! Je kunt alles op dezelfde plaat bakken.

Mirjam

Deel Deze Pagina