Lijkt idd of er iemand staat, maar zou ook heel goed schaduw van de glijbaan kunnen zijn. Kijk maar onder de glijbaan. Het is net als met je wolken je kunt er van alles in zien
dat denk ik niet want de schaduw vd glijbaan zit onder de glijbaan als je goed kijkt, en dat zou dan wel een hele rare schaduw zijn
Ooh hier ook kippenvel, heb je m echt niet bewerkt??? Ik geloof nl. wel in dat geesten zich sporadisch kunnen tonen op foto's....dus als dit echt is.....een hele speciale foto.
Dan misschien je eigen schaduw? Je ziet met witte sneeuw en licht heel goed schaduwen ook van afstand
Ik zie er echt een kind in, jaartje of 4-5 zo te zien met een rode muts. Laat hem eens zien op Spiritueel Forum JHK • Forumoverzicht daar zitten mensen die foto's kunnen lezen.
ja nu zie ik het idd een rode muts, hmmm echt niet geshopt? ziet er haast uit alsof het kindje gewoon lichter gemaakt is namelijk
Toch nog even een vraagje.... heb je de foto gemaakt omdat je het kindje zelf ook zag? of omdat je de glijbaan zo mooi vond? haha
Heb even een andere foto bekeken die je op het forum hebt geplaats, je dochtertje met roze muts. Helaas niet gelukt..
Nou ik heb m dus niet bewerkt.... Maar mijn man en dochter waren savonds in de sneeuw aan t spelen.... Ik heb toen mijn camera op nachtmodus gezet, maar terwijl ik de foto maakte, liep Eva weg.... Je ziet ze dus eerst bij het paaltje staan en daarna een stukje verder....haha... Ja en wat doe je dan als je je verveeld op een zondagochtend, juist jullie lastig vallen