Hoi, met oud en nieuw gaan we met vrienden gourmetten. Hun weten niet dat ik zwanger ben, mag ik wel alles eten met gourmetten?
Wij hebben ook gegourmet. Lekker mee gegeten alleen geen biefstuk. Mijn ma had extra kip voor mijn gehaalt. En goed door laten bakken.
nog een domme vraag.... mag je eigenlijk warme chocolademelk en slagroom? Ik heb ergens gelezen dat dit ook niet goed is.
Ook wij hebben met kerst gegourmet. Heerlijk. ik heb geen biefstuk genomen, de rest wel. Gewoon zorgen dat het goed doorbakken is. Eet smakelijk!
Warme chocolademelk is geen probleem! Ik drink het iedere zaterdag- en zondagochtend bij mijn ontbijtje... Groetjes, Fleur
Omdat ie dan niet te eten is Nee hoor, ieder z'n smaak. Ik snak enorm naar een goede biefstuk. Maar aangezien ik biefstuk alleen rood lekker vind, zal ik me nog 2 maanden moeten inhouden. Maar zodra ik na mn bevalling weer zin heb in lekker eten ga ik me toch een rode biefstuk met rode wijn op tafel zetten! Verheug me er nu al op.
Haha ja het is wel lekkerder als ie medium is! En ja, na mijn bevalling ga ik ook de allergrootste biefstuk van de haas kopen die ik maar kan vinden. En daarbij ook rode wijn! onee shit zit ik weer met die borstvoeding...
Ik drink nu helemaal niets maar tijdens de BV moet 1 glas toch kunnen? Na zolang niets gedronken te hebben, heb ik aan 1 glas echt wel genoeg.
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... highlight= hier een link over chocolade melk.. Te veel ervan is niet goed maar 2 glazen op 1 dag kan wel gerust