Nu al ingedaald, ook eerder komen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door -, 27 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ik ben vandaag bij de verlos geweest en ze zei dat mijn kleintje al helemaal ingedaald is. Ik vond dat heel prettig om te horen natuurlijk. Ik zei dat ik hoopte niet tot het laatst te lopen en ze antwoorde daarop dat ze dat ook eigenlijk niet verwachte. Nu is mijn vraag, zijn er meer meiden die rond deze tijd hoorde dat hun kleintje was ingedaald en wanneer hun kleintje kwam. Ik wil namelijk niet teveel valse hoop verstigen op haar woorden ;), of zou het echt kunnen dat mijn kleintje er niet tot en met 42 weken over doet om zich te laten zien :D

Liefs San

2. AmanChel

AmanChel Bekend lid

6 nov 2006
    818
    0
    0
    Mama
    Papendrecht
    Volgens mij maakt het geen verschil hoor! Er zijn dr genoeg waarbij de kleine al vroeg ingedaald is en toch overtijd lopen.. Je weet het gewoon niet van te voren! Bij mij was de kleine niet ingedaald en kwam wel wat vroeger..

3. Kay

Kay Lid

1 dec 2005
    95
    0
    0
    Bij de eerste zwangerschap is het heel normaal dat de baby al verder van te voren indaalt. Dit kan 6-8 weken zijn zelfs. Ik vrees dat je er dus geen peil op kunt trekken dat je kleintje ook eerder komt.

4. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Volgens mijn vk zegt hoe vroeg of laat de baby indaalt niets over het moment van geboorte....

5. Dapi

Dapi Lid

22 mei 2006
    99
    0
    0
    ergens in Limburg
    Hallo San,

Bij mij is de kleine ook al sinds vorige week aan het indalen. Ik had vorige week de VK gebeld, omdat ik zo'n buikpijn had en steken voelde. En ze zei dat de kleine aan het indalen is. Morgen moet ik weer naar de VK en krijg ik mijn laatste echo, ben erg benieuwd hoe ver de kleine dan is ingedaald.
    Maar ze zei al tegen mij dat het helemaal niks wil zeggen als de kleine al indaald is, het kan net zo goed zijn dat hij wel later komt.
    Dus ik zal zeggen verheug je nergens op, das natuurlijk erg moeilijk. Ik hoop nl ook dat de kleine iets eerder komt, ben het nl een beetje moe :oops:

6. Niet meer actief

Hoi Sanna,

Grappig, ik kreeg dit idd ook vandaag te horen bij de controle, het ligt helemaal vast nu. Het indalen begon hier trouwens al met een week of dertig, de vorige keer lag het nog niet helemaal vast en nu dus wel. Ben bang dat we alleen maar af kunnen wachten :D

7. Niet meer actief

Edit <dubbel gepost>

8. anita26

anita26 Actief lid

1 okt 2006
    118
    0
    0
    pedagogisch medwerker
    delft
    ben nu van ons eerste kindje zwanger. Vorige week maandag (33 weken en 5 dagen) was de kleine al ingedaald en lag hij al vast.. Krijg 2 jan een laatste echo en dan pas het "bevallingsverhaal" te horen... Laat de kleine daar nog maar even op wachten iig... :)

Maar ook mijn verloskundige zij dat vroeg indalen niets zegt over de datum van bevalling. Hoor wel van veel mensen dat het genetisch bepaald is. Mijn broer en ik zijn beiden 10 dagen te vroeg geboren, dus misschien bij mij toch wel een eerdere bevallingsdatum dan gepland. Maar goed, weet ook eigenlijk niet of die genetische bepaling een leuk fabeltje of waarheid is. We zien het dus wel!

Groetjes Anita

9. MarionM

MarionM Bekend lid

2 aug 2006
    761
    0
    0
    Breda
    Het indalen begon bij mij al in week 25 of 26 en met week 37 nu nog steeds geen bevalling...... :)

10. Niet meer actief

Nou dames,

Ik ben dus van die wolk af, dat het door het "vroege" indalen wel eens wat eerder zou kunnen komen. Wel vreemd dat ze zei "ik zie jou met 42 weken denk ik al lang en breed je dochterje bewonderen". Ik ga het van me af zetten, want idd het maakt het wachten alleen maar langer en langer. Echt moe ben ik het niet, maar je weet gewoon vanaf week 37 heb je "groenlicht" en stiekum denk je van kom dan maar toch ;) :rolleyes:

Liefs San

11. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Nou bij mij maakt het niet uit. moest me ook rustg hoiuden kind ingedaald slijmpropverloren enz. ik zou met me goed rustighouden wel de 37 weken halen maar echt niet de 40 weken. en ta da ben nu gewoon overtijd (jammer genoeg)

12. Niet meer actief

Sanna ik herken het helemaal hoor... ik had gehoopt dat ze wat positiever zou reageren toen ik zei dat ik mijn slijmprop verloren was, maar de enige reactie was 'die kan nog best weer aangroeien'. Tsja ik weet wel dat geduld een schone zaak is, maar ik heb het nu al moeilijk hihi :)

13. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Mijn zoontje was met 31 weken al ingedaald en lag al 'vast' ook, maar is uiteindelijk 10 dagen te laat geboren, nadat ik de dag ervoor gestript was. Dus het zegt helemaal niets...Raar dat je vk je verteld dat het vast vroeger komt, zij zou toch moeten weten hoe ongeduldig as moeders zijn op het laatste stukje. Ze geeft je toch (valse) hoop op deze manier..

Deel Deze Pagina