Qua uiterlijk echt mijn moeder, qua karakter heb ik een mix van mijn beide ouders. Vroeger dacht ik altijd dat ik in alles op mijn moeder leek, maar kwam er 10 jaar geleden achter dat ik ook echt wel met bepaalde dingen op mijn vader lijk. En jij?
Ik heb van allebei een beetje; van mijn moeder; zorgzaam, wil altijd helpen, makkelijk (klinkt gek, maar volgens mij mag je als kind van mij best veel hihi) van mijn vader; grote oren , zijn bouw, eigenwijs, koppig Grappig eigenlijk
op mijn paaappie qua bouw (vroeger, nu na kinderen eerder op mijn moeder), qua uiterlijk en ook qua karakter (aan de dominante kant). kleine dingetjes, handelingen heb ik dan weer hetzelfde als mijn moeder
Ik heb toen ik 14 was serieus gevraagd of ik geadopteerd was. Ik lijk namelijk niet op mijn ouders. Maar toen mijn moeder een baby foto van mijn oma naast die van mij hield leek ik sprekend op mijn oma! En nu is mijn oma al 13 jaar overleden en zegt mijn moeder: Je bent precies je oma! In alles wat je doet.
Mengelmoes echt...ik heb wel bepaalde "zenuwtrekken" van mijn moeder, maar ik ENORM afgezwakte vorm gelukkig! Mijn moeder schiet echt om alles in de stress en ik ben vergeleken bij haar de rust zelve. Dat zal ik dan wel weer van mijn vader hebben. Uiterlijk? Geen van beiden vind ik.
Qua uiterlijk meer op mijn moeder, en haar kant van de familie. En qua innerlijk een mengelmoes, heb het zorgelijke en het beste uit alles proberen te halen van mijn moeder.. En het ongeduld, plannen en dingen veilig willen stellen (door te plannen, haha) van mijn vader.
Uiterlijk mn moeder, ik schrik er soms zelf van zo erg lijken we op elkaar Qua innerlijk ben ik een mengelmoesje
Qua uiterlijk op m'n vader (dusdanig dat mijn zus een keer een oude pasfoto van hem vond en dacht dat ik het was). Qua karakter helemaal m'n moeder. Onze dochter lijkt qua uiterlijk ook sprekend op mij, heeft alleen de ogen van papa. Karakter vermoedelijk ook van mij
Uiterlijk lijk ik meeste op opa van moeders kant, bruine ogen, donkere grote wenkbrauwen (thank god for the pincet!!), volle lippen en slank postuur. Innerlijk precies mijn vader, koppig, recht door zee, zwart wit zien, ongeduldig. Van mijn moeder heb ik het gezellig kletsen geerft, ik lul echt met iedereen!
Hier qua uiterlijk echt sprekend mijn moeder en qua innerlijk toch wel van beide: Het van de hak op de tak springen, zorgzame, altijd willen helpen van mijn mama Het driftige en vlijmscherp kunnen zijn met woorden zeker te weten van mijn vader
Denk dat ik ook een mengelmoes ben,en ik lijk een beetje op mn oma. maar ook in veel dingen op mn halfbroer.
Ik lijk qua uiterlijk op mijn moeder.Innerlijk 2 druppels mijn vader.Mijn moeder lijkt ook op haar moeder.Suus lijkt op mij,innerlijk van mijn vader.Suus is ook als 2 druppels water mijn broertje.Deze is overleden toen hij bijna 5 vijf was.Tessa lijkt op haar vader,innerlijk en uiterlijk.
ik lijk het meest qua uiterlijk op mijn tante, dus de zus van mijn vader, en qua innerlijk lijk ik het meest op mijn vader.
Ben een echte mengelmoes Het gevoelige, onzekere, niet tegen kritiek kunnen, alles op mijzelf betrekken van mijn vader (gelukkig in mindere mate haha) Het uitstellen, kop in het zand steken, zorgzame en heel belangrijk vinden van familie weer van mijn moeder Het uiterlijk denk ik weer meer van mijn vader, maar mijn figuur weer van mijn moeder.