ik ben al best zenuwachtig. ik werd vanmiddag gebeld of ik op gesprek wil komen bij de hema. na een beetje twijfelen heb ik ja gezegd en kan ik morgen om 10.30 uur komen. ik twijfelde omdat het om 36 uur per week gaat. eigenlijk vind ik dat best veel, maar ik ben nu al anderhalf jaar thuis en ben het echt zat. ik heb nu zoiets hoelang moet ik wachten tot ik weer een keer gebeld wordt. dit is in al die tijd pas de 3de keer dat ik op gesprek mag komen. mijn vraag is zijn er hier dames die ook bij de hema werken en zijn er dames die ook zoveel werken? graag hoor ik jullie ervaringen. financieel zou het voor ons erg goed zijn, omdat mijn ww sinds september ook is afgelopen en we nu van 1 inkomen moeten leven. vandaar mijn ook dat ik ja heb gezegd om op gesprek te komen. hopelijk komt er dit keer iets goeds uit.
Succes!! Als je eenmaal binnen bent zijn er vast meer mogelijkheden en wie weer kunnen er wat uurtjes af als ze weer een vacature krijgen.
Hier bij de Hema gewerkt. Ook 36 uur. Ik had het vrij snel wel weer gezien. Ik persoonlijk vond het geen fijne baas om voor te werken. De verdiensten waren ook niet super.
ok baas is waarschijnlijk per filiaal verschillend hoe die bevalt. mag ik vragen wat je er verdiende?
idem hier net zo, heb er 2 maand gewerkt en ben toen rap weeer weg gegaan. maar goed er zijn ook dames die er al 20 jaar werken en het wel naar hun zin hebben, ik verveelde me, er was gewoon niet genoeg werk voor die 36 uur, minder kon niet omdat je ook ingedeeld wordt voor kassa draaien. en daar kunnen ze je nie tmissen, maar was vaak 3de kassiere en dat was hooguit een uurtje per dag op rustige dagen. tja ik werk door heb een hekel aan traag werken, maar eigelijk moet je dat wel doen, athans in het filliaal waar ik werkte.
Succes! Enne... als het niet bevalt kun je altijd nog weer verder gaan solliciteren... het solliciteert toch net makkelijker vanuit een werkende situatie.
gesprek ging voor mijn gevoel wel goed. Maar goed ze hadden alleen al via internet 240 reacties gehad en dan nog wat via de winkel binnen was gekomen. Ik vind het al heel wat dat ik uit die stapel ben uitgekozen om langs te mogen komen voor een gesprek. Vanmiddag of morgen wordt ik gebeld of ik voor een 2de gesprek mag komen. Weer even afwachten dus.
Dat is alvast heel positief dat je uit zo n grote groep uitgekozen bent. Ik duim voor je dat je aangenomen wordt.