Wij hebben er wel 1, maar maar een paar keer gebruikt. Nou wonen wij in een minidorp en kan kind nooit ver weg zijn. En zo kreeg ze hoe ouder ze werd, meer beweegruimte. En inderdaad weet ik weleens niet waar ze is en heb ook weleens rond etenstijd lopen zoeken. Maar het horloge werd zo weinig gebruikt, dan was telkens de batterij weer leeg. Dus hadden we er nog niks aan. Maar ze is nu 8, dus maak me minder zorgen. Toen ze jonger was, vond ik het soms wel fijn dat ze hem om had.
De oudste heeft ook een one2track, erg tevreden over. Zij heeft 'm gekregen omdat ik juist wat meer wilde stimuleren dat ze zonder mij buiten ging spelen. Met het horloge had ze een lijntje met mij en durfde ze eindelijk zelf naar de speeltuin om de hoek. Ik gebruik de GPS tracking bijna nooit. We gebruiken 'm eigenlijk puur voor het bellen. Ze belt mij om door te geven als ze ergens anders heen gaat en ik bel haar als ze naar huis moet komen. Ik koop er binnenkort ook eentje voor de jongste. Ze wil steeds vaker ergens alleen heen (zonder zus) en dan vind ik het toch wel handig als we elkaar kunnen bereiken. Dat ze me kan bellen om te zeggen dat ze bij iemand binnen gaat spelen bijvoorbeeld. En ze kan nog geen klokkijken, dus dan kan ik haar bellen als we gaan eten.
Ik zou nog een gps horloge willen. Maar geen one2track meer. Batterij laadt slecht en de gps valt vaak weg terwijl wij in de randstad wonen. De klantenservice vond ik ook onvriendelijk. Ik heb Bol erbij moeten halen om niet direct weggewuifd te worden. Ik geef mijn oudste een mobiel (geen smartphone) mee. Dan kan ik hem gewoon bellen als ik hem zoek.