Ik zoek shoesme schoenen voor mijn zoontje die net staat. Nu zag ik dat Omoda ze onder andere ook verkoopt. Ik had ergens gelezen (weet echt niet meer waar) op een site waar andere kinderspullen verkocht worden dat ze daar ook shoesme verkopen. Weet iemand nog meer sites? Buiten zalando en Omoda om.. Of zou je andere schoenen kopen?
Ik vind voor kinderen die nog leren lopen barefoot schoenen fijn. N.ike heeft bv schoenen tot mt 20 meen ik, volgens dat principe. Kun je dus echt dubbelvouwen en dat kan ik met de shoesme die ik hier heb, niet
Als hij nog maar net staat heb je geen schoenen nodig. Ik zou leren slofjes kopen (bijv van Aapies of gewoon bij de schoenmaker) en binnen zoveel mogelijk op blote voetjes. Trendy leren babyslofjes ! - Aapie babyschoenen Ik heb ook wel (nep)leren slofjes van de hema gehad voor mijn kids.
Leren slofjes inderdaad, zodat de voetjes goed de vrijheid hebben. Schoenen pas als ze een aantal weken loslopen.
Leren slofjes idd! Heeft dochter heel lang op gelopen zelfs. Toen ze een maand los liep kocht ik haar eerste schoenen pas.
Ziengs verkoopt ze ook (echte winkel, maar ook online uiteraard). Ik vond overigens Bunnies heel fijn. Maar zoals andere dames al zeiden, vooralsnog heb je nog geen echte schoentjes nodig.
Schoenen met een flexibele zool, dus idd babyproof En als je schoenen gaat kopen, dat moet je echt inde winkel doen. Een goede winkel. Waar ze je helpen met de juiste maat en je kan gelijk zien of je kindje er goed op loopt
We gaan idd ook naar een winkel idd toch even opmeten, hij leeft ook nog eens op grote voet 🙈
Ik zou inderdaad naar de winkel gaan, zij kunnen je goed advies geven. Hier trouwens wel een fan van Shoesme, we kopen ze meestal in de winkel of bestellen anders bij Nelson, Omoda, Shoesme.nl, Zalando of Kleertjes.com
Mijn dochter haar echte eerste schoentjes waren Elefanten bij van Haren vandaan. Iets goedkoper en ook prima schoenen hoor. Elefanten heeft verschillende modellen, ook flexibele.
Ik las dat je shoesme niet dubbel kan klappen, maar dat is niet waar hoor, het lijken net allemaal losse rubberen strookjes, daardoor is de zool extreem flexibel. Ik had ook shoesme. Voetje gemeten volgens de tabel van shoesme en besteld. Zaten echt perfect! Dochter liep er ook direct heel goed mee! https://www.shoesme.nl/concepten/babyproof-smart hier zie je de zool