Welke winterjas vind jij leuk voor je dochter/zoon?

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door wishfulthinking, 1 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    De nieuwe collectie winter jassen druppelt langzaam de webshops binnen..
    Welke hebben jullie op het oog of eventueel al gekocht voor jullie dochter / zoon?
    Spam ze hier!!!

Ik zal zelf aftrappen:
    Dochter vind deze 2 leuk van b.nosy
    De keuze moeten we nog maken..
    bnosy-winterjas-reversible-space-blue.jpg

bnosy-winterjas-met-verborgen-capuchon-space-blue.jpg

2. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Voor dochter zag ik van Mayoral een leuk donker blauw modelletje met strikjes erop voorbij komen. En een zwarte van Moncler. Ik heb besloten dat ik dit jaar eerst even afwacht met kopen tot ik van alle merken de jassen heb gezien. Gebeurt mij te vaak dat ik spijt heb achteraf en dan weer wat extra bijkoop.

wishfulthinking vindt dit leuk.
  3. Leolove

Leolove Fanatiek lid

16 apr 2016
    4.143
    1.682
    113
    Deze heb ik voor jongste gekocht vorig jaar in de uitverkoop 20210801_173712.jpg

Voor de oudste moet ik nog kijken, haar jas van vorig jaar past echt niet meer, die werd eind van de winter al wat klein, na 2 jaar dragen

NiVa0230 en wishfulthinking vinden dit leuk.
  4. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Wij hebben een Z8 jas klaarliggen voor het einde van het jaar, gelukkig maar want de collectie nu vind ik echt enorm lelijk op een aantal items na.

Ik vind Le Chic altijd heel erg leuk voor meiden! Maar wel meer voor de kleintjes.

wishfulthinking en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  5. wishfulthinking

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    Welke heb je klaar liggen?

Prettykitty vindt dit leuk.
  6. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Ik heb jas Aaren voor mijn zoontje
    Ook nog twee borgvesten, 2 baseball jasjes en een spijkerjasje. (oh en een tussenjas) heel misschien loop ik nog tegen een extra winterjasje aan maar die moet dan wel heel erg leuk zijn.

Vind Lapin House ook erg leuk voor de wat kleinere meisjes.

7. wishfulthinking

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    Ooh de oker gele??

Hahaha ik lees veel herkenbare dingen
    Ik heb ook nog 2 borgvesten van Z8 die ze nog kan gebruiken..de Cora en andere weet ik ff niet uit hoofd
    Ik koop ook altijd 2 winterjassen voor dochter..

8. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Ja, de gele! :D
    Valt hij lekker op, op t schoolplein. ;)
    Haha het is ook allemaal zo leuk he?
    Vind voor meiden wel echt zooooveel dingen leuker!
    Vind je de nieuwe collectie geen mooie jas hebben? Voor de jongens vond ik het echt verschrikkelijk!
    1 vond ik nog wel kunnen, maar de rest. :eek:

9. wishfulthinking

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw

Ik vind oker geel zo mooi voor jongens

Ja ik vind de Sofie leuk maar dochter & man niet:rolleyes:
    Ik krijg de jas er echt niet door:$
    Man zegt de print lijkt zo op gordijnen uit 1960:eek::confused:

10. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.137
    8.869
    113
    Goeie!!! Ik ga straks gelijk even kijken met mijn dochter, dan zijn ze tenminste nog niet uitverkocht! De oudste heeft sinds kort kleedgeld, die mag dus zelf op zoek.

11. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Hahahaha oh oh oh, ik vind het wel een toffe jas! Maar je moet hem wel aanzien, soms is het zo cool in je hoofd en dan valt het in het echt zooooo tegen. :eek:

12. Patty86

Patty86 Fanatiek lid

8 okt 2012
    3.562
    2.859
    113
    Vrouw
    Ik heb voor de jongste deze van Moodstreet gekocht. Ze is 5 jaar. Draagt maat 122/128

Voor mijn oudste van 7 gaan we voor de z8 jas in 128/134. Ze is gek op paars en het model staat haar prachtig

Bijgevoegde bestanden:

vruchtje24, hummeltje5, NiVa0230 en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.838
    113
    Ik denk deze voor dochter. De oudste heeft nog 1, voor de jongste nog niet echt gekeken.

wishfulthinking en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  14. GossipGirlxoxo

Voor dochter heb ik in mijn winkelmandje nu 7 jassen van Mayoral zitten. Ik kan niet kiezen en moet de selectie van mezelf beperken tot max 3 of 4. Twijfel of ik wel alles bestel en na het passen thuis beslis welke we houden en welke niet. Bij Le chic kwam ik net deze jas tegen. Normaal niet mijn smaak qua model en kleur maar weet zeker dat deze kleur mijn dochter geweldig zal staan (ze heeft altijd een zongebruind snoetje) en met een dagje weg valt ze zo wel lekker goed op :roflmao:
    Ik blijf nog even twijfelen want kan nergens nog een prijs vinden dus weet niet of het wel een leuke jas is voor erbij. Aan de andere kant, de jas die ik in eerste instantie voor haar op het oog had was zo geprijst dat ik met de 7 mayoral jassen in mijn winkelmandje nog steeds goedkoper uit ben en als deze niet meer dan €150 kost ben ik met deze als nr.8 nog steeds goedkoper uit. Ik ga alsnog beperken tot max.4 winterjassen totaal maar ik moet het mezelf ook niet TE lastig gaan maken nu.

Prettykitty en wishfulthinking vinden dit leuk.
  15. GossipGirlxoxo

Super Leuke jas! Stoer model en hele mooie kleur. Doe je dit dan als enige winterjas? Ik vind met dit soort kleuren zelf altijd als nadeel dat de boorden zo snel vies worden en je er dan altijd een jas bij moet hebben zodat je niet hoeft te haasten met wassen en drogen bijna wekelijks omdat je ze ook niet met een vieze jas wilt laten lopen.

kadootje, Paardenbloem en suus1983 vinden dit leuk.
  16. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    Ik heb nog niet echt iets gezien wat ik leuk vond voor de jongens.
    Vorig jaar hadden ze een jas van vingino, heb de collectie nog niet gezien van dit jaar.
    Z8 had een jas met legerprint, man vond die wel leuk maar ik vind hem echt niks :|
    Dus misschien komt hij erbij als extra jas :rolleyes:

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  17. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.838
    113
    Ze hebben eigenlijk altijd 2 jassen, maar dat zou niet nodig zijn bij dochter, want zij heeft zelden vieze kleding, ze is heel netjes, maar vind het sowieso wel leuker om wat af te wisselen. Denk dat er ook nog een wat langer model komt.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  18. GossipGirlxoxo

Ja bij meisjes vind ik afwisselen ook leuk! En wat fijn dat ze zo netjes is en zelden vies word. Misschien heb ik dat straks met dochter ook wel als die wat ouder word. Ik heb voor dochter ook altijd wel een langer model jas in de winter erbij, vaak een donker kleurtje voor op een jurkje met laarsjes eronder.

suus1983 vindt dit leuk.
  19. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.137
    8.869
    113
    @GossipGirlxoxo: Lijkt me een mooie uitdaging: minimaliseren op winterjassen. ;) Er klinkt wat twijfel door je post heen, maar vier jassen is echt al behoorlijk veel, meer dan dat is sowieso overdreven. Met twee redden ze het ook, er zijn er genoeg die het met een (soms moeten) doen en ook die kinderen overleven de winter. ;)

Nav mijn vorige post had ik een selectie gemaakt, maar mijn dochter weet het nog niet, ze wil graag een reversibel jas. Ik had ook hele leuke andere jassen gezien, maar uit ervaring weet ik dat ze die dan toch niet draagt. Zonde om die te kopen dan dus. Ik denk dat het een jas van Cars of van de WE wordt. Kijken of ze vandaag een keuze kan maken (eventueel bestellen we er een paar extra en kiezen dan - schijnt alleen dat sommige winkels alles wat besteld en teruggezonden wordt vernietigen en daar heb ik moeite mee, ik heb alleen geen idee hoe je er achter komt welke winkels dit doen…?).

NiVa0230 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  20. Saartje33

Saartje33 Fanatiek lid

6 dec 2018
    3.896
    5.848
    113
    Vrouw
    Mijn kinderen hebben altijd maar een (wel goede) winterjas gehad. Ze zijn altijd goed de winter door gekomen. We hebben geen auto dus ze worden ook gewoon nat. Ik kan er best 2 kopen maar het is nooit nodig geweest, dus waarom zou ik dat doen?

Vorig jaar pasten ze hun jas van het jaar ervoor nog, dus dit jaar wel een nieuwe nodig. Ik kijk eens mee in dit topic voor inspiratie.

Deel Deze Pagina