Moederdag

Discussie in 'De lounge' gestart door LisbethSalander, 12 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LisbethSalander

LisbethSalander Fanatiek lid

1 dec 2015
    2.830
    5.566
    113
    #1 LisbethSalander, 12 mei 2019
    Laatst bewerkt: 12 mei 2019
    Een hele fijne moederdag voor alle mama’s! Hoop dat jullie kinderen vandaag extra lief zijn. En dat jullie lekker verwend worden.

En mijn hart gaat uit naar alle kinderen ( ook de volwassen kinderen natuurlijk) die vandaag hun mama moeten missen de moeders die hun kinderen moeten missen en naar de vrouwen die heel graag mama hadden willen zijn maar het onverhoopt ( nog) niet zijn. Sterkte deze dag!

DQueen, MotherPrincess, Manana en 16 anderen vinden dit leuk.
  2. FB_IMG_1526198481874.jpg

Mim89, Bubblez, Iertje81 en 8 anderen vinden dit leuk.
  3. Waterlelies

Waterlelies Niet meer actief

Fijne Moederdag iedereen! Hopelijk worden alle mama’s in het zonnetje gezet vandaag.
    Knuffel voor iedereen wiens Moederdag anders verloopt dan gehoopt. Voor mij zit er ook altijd een zwart randje aan helaas.

Dit jaar ben ik wel goed verwend. Ik mocht kiezen of ik beneden wilde ontbijten of in bed. Maar toch naar beneden gegaan, veel gezelliger. Daar wachtte aangeklede kinderen op me, een heerlijk kopje koffie, en een lekker luxe ontbijtje. Daarna nog prachtige knutsels gekregen.
    Verder is het een dag net als alle anderen. Huishouden en ons voorbereiden op school die morgen weer begint.

4. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.994
    3.321
    113
    Er zijn kinderen zonder moeder, en moeders zonder kind. Mama’s die er tien hebben, ongeacht wat een ander vindt. Er zijn moeders die zorgen, voor een kindje niet van hen. En mama’s die denken aan morgen, ‘als ik er niet meer ben’. Er zijn moeders die een kind ontvangen, uit hun buik geboren. Adoptiemama’s die voelen, dit kind zal aan mijn hart behoren. Er zijn moeders die een engel dragen, op handen, als ieder ander kind. En wensmama’s van hoop en dromen, die vervlogen in de wind. Er zijn moeders met precies twee kinderen aan hun zij. Vandaag is een dag voor allen die weten: ‘er leeft een moeder in mij’. ❤️

Zara75, DQueen, MotherPrincess en 20 anderen vinden dit leuk.
  5. Uilenmama

Uilenmama Niet meer actief

Ik kreeg er kippenvel van ! Zo mooi geschreven

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    4CB645B6-2C49-4F36-A358-871A1069DC88.jpeg

Mim89 vindt dit leuk.
  7. JustNice

JustNice Bekend lid

3 jul 2008
    908
    140
    43
    Zuid Holland
    Ook mijn eerste moederdag met een zwart randje. 11 dagen geleden was de crematie van mijn moeder.
    Vandaag toch even naar haar huis, want tja, het huis moet ook opgeruimd worden. Samen met mijn broer en zus wordt het een gekke dag.

Wel vanochtend ons eigen ritueel kunnen doen. Met veel plezier hoorde ik vanalles gebeuren in de keuken. En ja, daar waren mijn schatjes met het ontbijt op bed en hun zelf gemaakte cadeautjes. Ook nog extra knuffels gekregen van de kindjes. Want ook zij beseffen dat het voor mama een moeilijke dag is.

Vorig jaar hebben wij dat weekend gelogeerd bij oma en hebben de kinderen voor zowel oma als mij ontbijt op bed gemaakt. Ik ben net als vroeger bij mijn moeder in bed gekropen en samen hebben we toen genoten van het ontbijt op bed. Wat toen al zo bijzonder aanvoelde, is nu een hele kostbare herinnering.

DQueen, Anouk2005 en flipflop vinden dit leuk.
  8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
  9. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.947
    33.614
    113
    Supermooi!! Tranen in m’n ogen...

10. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    Super mooi kippevel

11. Waterlelies

Waterlelies Niet meer actief

Dat zal vast een dubbel gevoel zijn geweest vandaag. Dan zijn die extra knuffels dubbel zo fijn he

12. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.272
    8.717
    113
    Vrouw
    Sterkte ❤

13. Zusterke

Zusterke Niet meer actief

Volgende keer er ff bij vermelden dat dit niet jouw eigen tekst is.

14. Zomerbloem

Zomerbloem Fanatiek lid

19 mrt 2018
    2.122
    2.577
    113
    Vrouw
    Voor mij was het verschrikkelijk.. mijn ex (zoontje was daar) vond het niet nodig om even te bellen/appen/langs te komen met zoontje...

15. MariTheresa

MariTheresa Actief lid

24 jan 2019
    218
    111
    43
    Vrouw
    Mijn zoon heeft een theekistje voor mij geschilderd in mijn lievelingskleur, roze.

16. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.994
    3.321
    113
    Hahaha doe eens gewooooon. Ik vond het een mooi gedicht die ik op Facebook voorbij zag komen. Zo. Zonder andere tekst of iets erbij. Ik zal het ff melden tegen diegene die het geplaatst heeft. ;) Dat ze dat met andere gedichten ook maar niet meer moet doen.

Annerixt, marloes80 en citroenrasp vinden dit leuk.
  17. IkbenTess

IkbenTess Fanatiek lid

14 dec 2016
    2.115
    1.090
    113
    Vrouw
    Nederland
    Mijn schoonzus had haar eerste moederdag. Ze is de liefste vrouw die ik maar ken en zwanger raken ging zo moeizaam... was deze moederdag veel blijer voor haar dan voor mezelf. Eindelijk kon ze het vieren! <3 <3

Annerixt, Zara75 en marloes80 vinden dit leuk.
  18. Annerixt

Annerixt Lid

6 apr 2019
    50
    34
    18
    Vrouw
    Beter een mooie gekopieerde tekst dan een eigen chagrijnige tekst.

marloes80 vindt dit leuk.
  19. Annerixt

Annerixt Lid

6 apr 2019
    50
    34
    18
    Vrouw
    Mooi al die berichtjes hier en op sociale media met de gedichtjes.

Voor ons 1e kindje zijn we bijna 4 jaar bezig geweest en vond het toen ook erg lastig al die moederdag foto's.
    Ik zet er daarom ook nog steeds niets op.

Maar ik kreeg ook mooie knutsels uiteraard en een sierraad van de man:)

Deel Deze Pagina