Snap ik hoor, maar ook een one2track of wat dan ook is in dat geval niet zo betrouwbaar. Ik kan mijn dochter volgen via ‘Zoek mijn iPhone’, dat is nog de betrouwbaarste tracker die ik tegengekomen ben, maar ook die is niet altijd helemaal secuur op momenten dt je even wil volgen.
De ervaringen zijn zo wisselend. Je zou toch zeggen dat het moet lukken.. Als m'n dochter in t donker naar huis fietst, deelt ze(vrijwillig) haar locatie met ons. Die klopt altijd.. Zou dat dan zo anders zijn..
Ik kon prima de fietstocht volgen van zoon toen hij met school op pad ging. Kwam overeen met de foto's die ouders maakten op dat moment. Tuurlijk zit ie er wel eens naast maar goed: zeg dat t hooguit 10 meter is, dan weet ik nog steeds meer dan zonder. De up is vanaf 4 jaar dus ook zeker geschikt voor de jongere kinderen Onze 2e is ook zo'n wegloper. Deuren ontgrendelen is stilte en weg is ie. Zit ik gewoon op de wc of zet ik een was aan. De normale dingen.
Ja dat ja. En ook de ongewone dingen.. Een plantenstok pakken, om net zo lang met militaire precisie tegen t slotje(op 2 meter hoog) te duwen tot t open is.. En dan de benen nemen. De voordeur en poort zijn altijd.op slot. Maar ja met 6 mensen in huis is een foutje snel gemaakt
Ik denk toch dat je met zo’n horloge weinig gaat bereiken. Hier duurt het altijd wel een tijdje voordat die is geladen en met enige regelmaat zit de gps helemaal verkeerd.. voordat je dan zijn locatie heb is hij alweer een aantal meter verder. Dan zou je hem bijna nog een iPhone in z’n zak moeten doen . Die vind ik tot nu toe het beste werken. De tracker van Apple werkt voor geen meter. Die hadden wij eerst bij de oudste 2, maar die liggen nu te verstoffen.