Hallo allemaal! Vaderdag komt er weer aan! Tijd om iets leuks voor papa te bedenken, maar ik ben vreselijk inspiratieloos Wat gaan jullie doen voor Vaderdag?
Ik heb een voorleesboekje gekocht 'papa en ik'. En we gaan 's avonds uit eten. Had geen zin om weer iets te knutselen ofzo.
kids maken wat op school voor thuis een heggenschaar gekocht. en hij krijgt ontbijt op bed en hoeft niks die dag te doen
Ik zit al de hele dag te bedenken wat ik voor mijn eigen pa zal regelen, ik denk dat het maar lekker samen uit eten wordt! Mijn vriend krijgt van ons kleine meisje een polo van de F1 (redbull uiteraard) en een ontbijt op bed en knutselwerk van de opvang. 's avonds gaan we bbq'en (mits mooi weer uiteraard)
Ik dacht eraan om een "mannen"pakket te maken voor bij het EK, maar ik kom niet verder dan bier, nootjes en een pizza
Ik heb een super stoer (leren) barbecueschort voor mijn man gekocht. Onze vaders nemen we mee op een dagje uit en krijgen het mooiste nieuws dat ze zich maar kunnen wensen cadeau.
Ik ga ervan uit dat mijn dochter iets maakt op haar opvang. Dat hebben ze voor moederdag ook gedaan. Ik heb nog wel een sleutelhanger gekocht met een foto van onze dochter er in gegraveerd. Hij is namelijk kampioen sleutels kwijtraken en heeft zijn sleutels allemaal los van elkaar 😅
Hier krijgt mijn man een handdoek met daarop een tekening van onze zoon gedrukt incl in hanepoten "papa is de liefste" erop geschreven. Verder een nieuw paar adidas slippers. ik vind ze lelijk maar hij vind ze heerlijk voor thuis/vakantie. Mijn vader krijgt een bouw emmer met daarop: Op mijn opa kun je bouwen. En die vullen we met lekkere biertjes/kleine cadeautjes.
Onze oudste heeft iets geknutseld en verder doen we normaal gesproken niets bijzonders met moederdag of vaderdag. Maar nu zag ik bij de Hema een grappig rompertje (met de tekst 'my daddy is my hero') dat ik niet kon laten hangen . Dus nu krijgt mijn man toch een heel klein cadeautje van mij.
ik heb een wit shirt gekocht, en op de rug een weg getekend en huisjes enzo. kan papa het shirt aandoen en zoon met zn auto's rijde over papa's rug voorop het shirt heb ik nog "mijn papa is de liefste" geschreven en zoon heeft er nog op geschilderd
De kinderen maken allebei wat op school en op de peutergroep. En ik ben van plan om voor die tijd te bevallen, dus zn ontbijtje mag hij zelf maken, haha. En als de bevalling erna wordt mag hij ook zelf zijn ontbijt maken
Ik heb wat geknutseld met mijn dochter. En had laatst een hanger met een spreuk gevonden die ik leuk vond, die krijgt hij. En wij geven elkaar ook altijd via de kinderen nog een leuk maar vaak wel nuttig cadeautje. Servies voor mij op moederdag ofzo. Nu heb ik voor hem een Dopper, hij pakt altijd de mijne. Oh, hij krijgt denk ik wel ontbijt op bed, als ik het niet vergeet/zie zitten. En verder die dag beetje aparte dag, ik ben zelf dan ook jarig, dus hem in de watten leggen zal niet gaan, hij mag helpen visite bedienen.
Zoontje heeft wat geknutseld op school en op de BSO. Verder krijgt mijn man een i-phone hoesje met een foto van hemzelf en ons zoontje erop. Weet nog niet wat we voor mijn schoonvader doen. Mijn eigen vader leeft al lang niet meer.
Ik heb een klok besteld met op de achterplaat foto's van onze dochters voor op zijn werk. Net een nieuwe Ray-Ban zonnebril besteld die is namelijk gesneuveld vandaag