gps-vraag

Discussie in 'De lounge' gestart door sydneys, 25 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sydneys

sydneys Niet meer actief

ik woon in nederland en ik ga dadelijk naar een vriendin in belgie, omdat ik er al even niet meer ben geweest en een drama ben ivm de weg onthouden wil ik de gps van mn gsm gebruiken.

ik heb een abonnement van t-mobile met internet maar ik wil dit absoluut niet in belgie gebruiken, dat zou veel geld kosten.

het is misschien een domme vraag maar gebruik je ook internet als je je gps op je gsm gebruikt of kan ik gewoon mn gps gebruiken en het internet helemaal uitzetten?

2. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    dat zou ik je niet kunnen zeggen, maar je kan het toch uitproberen? mij lijkt dat gps via sateliet gaat en niet via je internetverbinding..

dus internet uit.. gps aan en kijken wat er gebeurd

3. Hollowglade

Hollowglade Actief lid

23 feb 2010
    429
    0
    0
    NULL
    NULL
    Google maps gebruikt je internet ... In hoevere heb ik nooit bekeken.. Maar zonder inernet krijg ik die niet aan de praat .

4. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Ja als je via google maps gaat rijden zou ik oppassen met het internet verbruik in Belgie. Misschien dat je een andere gps kan downloaden maar volgens mij kunnen die allemaal niet zonder internetverbinding goed werken.

5. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    Je gebruikt voor je google Mao's internet via het 3G netwerk, dus je gebruikt internet. Veel mensen beseffen dat niet en eindigen na de vakantie op die manier met een hoge telefoonrekening. Probeer een TomTom te lenen.

Deel Deze Pagina