Ik zag dat de horloges bij ali dezelfde zijn als bij dure webshops. Alleen is er geen Nederlandse beschrijving bij ali uiteraard. Iemand er 1 via Ali besteld en gaat dat goed? Welke simkaart hebben jullie erin?
Wij hebben er 1. Best tevreden over. Hij heeft goed aan waar mijn dochter zich bevindt. Wat alleen anders is is dat knop 1 niet werkt. Dus nu staat mijn nummer onder 2 en mijn vriend staat als eerste bij sos. Wij hebben een kaartje van KPN. Nadeel was dat ze in het begin om iedere drol belde en dan gaat het hard met het beltegoed. Maar nu duidelijke afspraken en gaat het goed.
Simkaart is hier ook van KPN, dacht ik. Het bellen werkt uitstekend, gps totaal niet (ze zit in de app rustig 20 km verderop, zeg maar).
Een knalroze. We hebben hem al een tijdje, helaas geen idee meer hoe hij heette of welke leverancier ed. App op mijn telefoon is SeTracker2, geen idee of dat iets zegt...
Nou dat ging supersnel. Had hem binnen een week binnen via Ali. Kaartje van Lebara erin en net geprobeerd om hem te installeren. Een kwartiertje buiten gelegd om de gps goed af te stellen en hij vindt de locatie nu supernauwkeurig. Geeft ons huisnummer aan.
Even over de app. https://www.metronieuws.nl/nieuws/binnenland/2017/10/gps-tracker-geeft-misplaatst-gevoel-van-veiligheid Wij gebruiken hem nog gewoon. Omdat we een wegloopt kind hebben. Maar het idee dat een vreemde haar kan bellen....