Oh wat erg. zou daar ook niet blij mee zijn. Ik zou ook terug gaan naar de winkel en na een week weer opnieuw schieten
Oorbel eruit halen en dan is het gaatje morgen dicht. Ik zou wel even naar de winkel teruggaan. Ik zou ook niet blij zijn.
Als je 't nu laat dichtgroeien, merk je er over een week waarschijnlijk niks meer van. Het gaatje is nog niet echt "opengerekt". Ik zou het oorbelletje er dus uithalen en over 2 weken opnieuw laten schieten. Vraag is alleen wel of het niet beter is om ze ineens alle 2 terug te laten schieten. Met 1 oor schieten lijkt mij net moeilijker om ze te kunnen vergelijken en echt recht te hebben. Ik zou dus morgen effe bellen wat je best doet. En melden dat je echt niet tevreden bent.
Met mijn dochter ook gehad, zelfs nog erger.. Eerste keer hadden ze niet de goede oorbellen gebruikt, vielen ze binnen een dag allebei uit. Tweede keer hebben ze het niet gelijk geschoten. Zelf gekozen welk gaatje ik wel mooi vond en de andere eruit gehaald.. Zelf een stipje gezet en de derde keer was het eindelijk goed. Arme meid, ze wou niet meer in de buurt van die juwelier komen en ik had er zelf echt spijt van dat ik er aan begonnen was. Maar nu heeft ze wel mooie rechte oorbellen en later weet ze het toch niet meer. Anders had ik er een leven lang spijt van gehad en zij een leven lang scheve oorbellen! Je ziet er nu niks meer van.. Haal er dus 1 uit die je niet mooi vindt zitten en probeer zelf alvast een stipje te zetten, tenzij je dochter een tweede keer mee wil werken bij de juwelier..
Oh wat sneu, arm kind. Ik hoop dat je het nog kan laten dichtgroeien en het dan mooi geneest zonder litteken anders zit ze daar haar hele leven mee. Misschien voorlopig even wachten en het bij een andere zaak laten doen. Sterkte.
Als het niet heel storend is zou ik het toch zo laten. Zo'n leuke en fijne ervaring is het niet. Daarnaast moet je ook even objectief naar de oorlellen van je meisje kijken, tussen oorlelletjes zit namelijk bijna altijd verschil. Mijn dochter heeft nu anderhalve week gaatjes en bij haar speelde dat ook mee... Sterkte ermee, niet leuk in ieder geval. Wat zegt je dochter zelf? Ik zou haar wel mee laten beslissen en goed uitleggen waarom (als het echt opvalt, stel dat ze het zo wil laten en je geeft aan dat je ze niet mooi vindt zitten verdwijnt volledig haar trots op haar oorbelletjes...)
Her is opgelost! Teruggegaan en daar zagen ze het ook. Omdat er echt flink verschil inzat kon er meteen een nieuw gaatjes geprikt worden. Nu ziet het er een stuk beter uit. We hebben dus nu een reserveknopje. Dochter vond het allemaal prima. Deed bijna geen zeer zij ze en vindt ze nog steeds mooi.