Halloo daar. Mijn kleine man is al erg groot voor zijn 5,5 maand (geboren op koninginnendag) en past eigenlijk niet meer in de reiswieg hij kan nog niet helemaal rechtop zitten, maar wel zijn hoofd goed rechtop houden. Zou hij al in de buggy mogen? Ik vind het echt zielig in de reiswieg, hij ligt echt klem. Of zou ik hem die paar weken gewoon maar overal heen moeten tillen? totdat hij wel in de buggy kan? Wat zijn jullie tips? Groetjes, Patriies
Heej, tnx voor je reactie. Nee helaas gaat dat niet. Ik heb een oude maxicosi en die past net niet op mn onderstel! Dan zou ik voor die paar weken een hele nieuwe maxicosi moeten kopen, waar hij trouwens ook al bijna is uitgegroeid
Kan je de rugleuning van je buggy naar achteren doen? Zo plat mogelijk? Zo ja, dan kan hij er wel al in hoor.
Heee tnx ja dat kan bij mijn buggy! Oooww super, dan ga ik dat straks eens even testen. Kan ik gelijk heel trots achter mijn oranje buggy lopen
Je kunt idd beter de buggyzitting zo plat mogelijk doen, is stukken beter dan in de maxicosi. En daarnaast, je kleine is 5,5 maand, die 2 weekjes maken niet zo veel uit hoor .
viktor zit denk ik al 2 maanden in het zitgedeelte van de kinderwagen. de reiswieg werd ook zielig alleen maar met opgetrokken benen en geen armen vertillen want dan zat hij weer tegen de zijkant wat een gedoe.
Hihi mijn dochter is 1 dag ouder dan jou zoon en ligt al ruim 2 maanden niet meer in de reiswieg! onze kinderwagen kan helemaal plat dus dat hebben we eerst gedaan maat ze zit ook al een tijdje zelfstandig dus nu zit ze gewoon rechtop in de kinderwagen en vind dat uiteraard geweldig! Vind wel dat de voorwaarde moet zijn dat ie helemaal plat kan óf hij zelfstandig kan zitten.
Okee! ik ben blij dat t gewoon kan dus. Want als je t om je heen vraagt krijg je van die goedbedoelde adviezen waar je dus niks aan hebt. Hahah jaa en inderdaad, waarom nog die 2 weekjes afwachten.....
Die van mij ligt nu heel af en toe al in de buggy. Gewoon helemaal plat doen en je hebt het zelfde effect als de reiswieg
Ik heb mijn meisje met 4 mnd oud overgedaan,ze lag helemaal klem en brulde alles bij elkaar. Ze was op dat moment al 70cm en 8240 gram,dus ook al erg groot.mijn oudste zoon was er met 2 mnd oud al uit,die was extreem groot(73 cm en 8,5 kilo) dat is alweer 12 jaar geleden.
Okee Okee.. hahah ik had laatst nog een leuke reactie bij de appie die ik even wou delen. Ik stond met de kinderwagen bij de kassa, en toen kwam er een oude vrouw zowat op me afgerend want die wou even in de bak kijken naar de newborn (ze had echt verwacht dat t n kleintje zou zijn!) en toen keek ze en ik zag dr hele gezicht vertrekken en ze zei: Nouh Nouh, ik hoop dat die niet net geboren is.... Hahahahah
Mag ik vragen wat voor wagens jullie hebben dat een kindje van 68 cm niet in past? Die van ons is 69 cm en ligt problemloos zowen in Bugaboo als P&T cocoon. OK, het is niet ruim, maar het past wel
Hoi Amy, Ik heb even snel speciaal voor jou mijn bak opgemeten. Ik heb de Maxi Cosi Citi CX. De binnenmaat is ong. 74 cm. Dus mijn bak is aardig groot. Maar mijn kleintje past echt niet meer hoor! hij is ook aardig lang voor zijn leeftijd.
oh maar ze past er nog wel in hoor! ze wil het alleen echt niet meer omdat ze veel liever rechtop zit. Toen we 2 maanden terug op vakantie gingen hebben we de wandelwagen meegenomen ipv de reiswieg omdat die veel minder ruimte in nam en ook helemaal plat kon. Dat is eigenlijk zo goed bevallen dat de reiswieg niet meer terug is gekomen. Nu zit ze heerlijk rechtop in de wagen en dat is geweldig natuurlijk! Ik heb een mutsy 4rider, binnenmaat van de bak zou ik even niet weten....
Mijn meisje was met 5,5 maand 73 cm lang en de wagenbak was 66,5 cm. had de x adventure nog wat bak,die zijn nou eenmaal klein,die van een bugaboo kunnen tot 77 cm geloof ik,maar die had ik toen nog niet. Hoe lang was jou kindje nu dan Ptriies? want mijn meisje was met 5,5 maand al 73 cm(mijn zoons wel heel wat langer dan mijn meisje, zoon was 86 cm met 6 maanden)
ik weet niet hoelang hij nu precies is, hij moet wel al in mt. 74. Hij ligt nu te slapen (duh, want het is bijna 0.45u) maar ik zal hem morgen weer eens opmeten, ben wel erg nieuwsgierig
Onze dochter zit sinds ze 4,5 maand is al in de buggy. Naja, ligt meer. Ze heeft welgeteld 2x in de kinderwagen gelegen. Geen succes, ze wilt niet liggen. Eerste drie maanden zat ze dus in draagdoek. Sinds ze 3 maanden is zit ze in de maxi cosi. Nu dus in buggy
Die van mij is met 4,5 maand over gegaan naar de wandelwagen inzet. Die kon bijna helemaal plat. Was maar heel klein beetje schuin. En daar was hijhelemaal tevreden mee.