Hallo meiden, Sinds eind juli gestopt met de pil. Cyclussen als volgt: 30 (einde pilstrip), 27 en 26. Afgelopen zondag begon ik erg chagrijnig te zijn. Ik dacht oh dan moet ik vast ongesteld worden. Was echt voor geen rede vatbaar. Maandag voelde ik lichte buikpijn thv mijn baarmoeder. Ik denk ooh dan komt het er aan. Maandagnacht ben ik wakker, en ren ik een paar keer naar de wc om te kijken of ik ook bloed heb want heb ongesteldheids krampen. Dinsdag (dag24) vroege predictor test gedaan, negatief. Dus dacht heeft het tussen mijn oren gezeten word ik ongesteld. Woensdag en gisteren bleef het aanhouden, vannacht de hele nacht wakker gelegen buikpijn thv baarmoeder, aan de zijkanten van mijn buik.. Dacht echt nu ben ik zwanger dus maar weer een test gedaan vanmorgen om 3uur negatief. Ik wist niet dat die buikpijnen een symptoom waren van een prille zwangerschap dus heb niet het gevoel dat het tussen mijn oren kon zitten, zeker omdat ik daarna negatief teste. Ik wil nu gewoon duidelijkheid, en het gaat maar niet over. En ik was vannacht zo zeker, gewoon helemaal hoe ik gisteravond ook was, prikkelbaar. Emotioneel zo boos was ik even op mijn vriend. Hij was ook geschrokken van mijn reactie. En ik achteraf ook. Kan dit echt met mijn pilstop te maken hebben? Ik kan het niet geloven. Ben een x eerder gestopt met de pil en herken dit echt niet. Ik hoop dat jullie me tips en advies kunnen geven.... Ben echt wel toe aan duidelijkheid! Pfff alvast bedankt Ben kapot, hele nacht wakker gelegen.
Volgens mij kan je lichaam je behoorlijk treiteren hoor, door het ontpillen. En je bent nog maar relatief kort gestopt. Heb zelf met tussenpozen de pil gebruikt (omdat ik rustig meer dan drie maanden kon blijven vloeien) maar het ontpillen verliep iedere keer weer anders en was ook niet afhankelijk van de tijdsduur dat ik de pil had geslikt. En ook al zeg je dat het niet tussen je oren gezeten kan hebben, toch kun je onbewust wel met een zwangerschap bezig zijn waardoor je lichaam gaat reageren. Maar goed, ik hoop voor je dat je vlug duidelijkheid hebt en ondertussen duimen we voor een positieve test! Er zijn zat dames die pas na NOD positief testen.
Ja dat geloof ik ook wel dat het kan. Maar ik wist maandagnacht echt niet dat dit een symptoom was. Ik dacht ik moet nu rennen naar het toilet want anders is het een bloedbad in bed. Toen ik ben gaan google'en zag ik dat het een symptoom was. Ik ben nog geen jaar aan de pil geweest. Ik denk dat ik zondag of maandag nog 1x test, en als dat negatief is, zal ik wel ongesteld worden. Maar heb nog nooit zolang voordat ik ongesteld moet worden, zulk vervelend zeurderig gevoel gehad in mijn onderbuik... We zullen zien, word er wel heel onzeker van, en dat vind ik erg vervelend...