Hoi allemaal, Ik heb een vraagje. Ik ben sinds februari gestopt met de pil en heb altijd netjes een cyclus gehad van 28 dagen. In die tijd ben ik 1 keer 4 dagen over tijd geweest, kan gebeuren. Maar bij mijn vorige cyclus was mijn cyclus opeens 42 dagen en nu ben ik weer een week over tijd. Ik heb al een test gedaan die (jammer genoeg) negatief is. Weet iemand wat dit kan zijn of betekenen? Alvast bedankt!
Ik ben ooit een jaar gestopt met de pil om te ontpillen en niet om zwanger te worden. Was al langer als 10 jaar aan de pil en het kan nooit goed zijn voor je lichaam dacht ik. In de eerste paar maanden was ik ook nog rond de 28 à 32 dagen maar daarna werd het ook steeds langer. Ik denk, weet ok niet zeker, maar dat dan echt alle stoffen uit je lichaam zijn Vd pil, en moet je lichaam dus op zijn eigen houtje ongesteld worden. Ik denk dat het lichaam daar aan moet wennen. Of je bent van je zelf heel onregelmatig. Ik weet dat ik dat wel ben omdat het een van de redenen is waardoor ik aan de pil ben gegaan toen ik 16 was. Daarnaast denk ik ook dat je lichaam je ook voor de gek houd. Ik kreeg bij die 40e dag ook twijfels en begon te denken dat ik misschien per ongelijk zwanger was. Het lijkt dan wel alsof je lichaam het tegenhoud omdat je het graag wil en dan uit eindelijk kan het niet tegen gehouden worden en komt de "ontploffing". teminste dat was zo bij mij... Daarom ben ik toen ik n nieuwe vriend had aan de nuvaring gegaan zodat ik hopelijk nu niet te veel hoef te "ontringen". Succes en hoop voor je natuurlijk dat het raak is!
Hallo Wishing, Heb je in die cyclus van 42 dagen ook een zwangerschapstest gedaan? Anders zou het ook nog een mk geweest kunnen zijn zonder dat je het weet, en dat daardoor nu je cyclus van slag is. Dat is natuurlijk niet te hopen.. Maar wat MBG zegt zou ook goed kunnen hoor, het kan toch n hele tijd duren voordat die pil uit je lichaam is. Ik ben ook gestopt in februari, maar bij mij was het ook heel onregelmatig.. Succes!!
ik was de eerste maanden ook netjes op regel en opeens niet meer je liochaam moet echt een tijdje wennen voordat alle troep uit je lijf is succes ermee
Bedankt voor jullie reacties! @mgb: voor zo ver ik me kan herinneren was ik altijd wel regelmatig ongesteld. Ik ging aan de pil omdat ik heel heftig ongesteld was. Nu valt het opzich wel mee (of ik ben er nu aan gewend kan ook) Het zou best kunnen dat mijn lichaam me voor de gek houdt! Ik wil heel graag een kindje maar voor mijn gevoel ben ik er de laatste tijd wel minder mee bezig. Hihi @summer1987: ik heb toen 2 testen gedaan allebei negatief. Ik heb zelf ook aan een mk zitten denken maar dat lijkt me na die testen onwaarschijnlijk. @ sem frummel: zou het dan kunnen dat er nu sprake is van een natuurlijke menstruatie? Dat de menstruatie eerst nog kunstmatig was zeg maar? Ik vind het zo lastig soms hihi. Wil niet voor alles naar de dokter rennen. Ik hoop maar dat dit een teken is dat de natuurlijke cyclus nu echt op gang is en dat ik vanaf nu meer kans zou maken. Of is dit heel naief om zo te denken?