Mijn man zag het streepje ook! Maar ik geloof het nog niet helemaal, eerst maar eens zien dat ik niet ongi word. Morgen testen we met ochtendurine......
ja ik zou morgenvroeg weer even testen. een ovulatietest geeft eerder een dikkere tweede streep aan als een zw test. ik had de ovutest 's avonds gedaan en de volgende ochtend (half 4 ) de zwangerschapstest. Mijn vk had me gewaarschuwd dat de streep op de zw.test mss nog niet of slecht te zien zou zijn.. Maar die was ook al goed te zien! Ik duim voor je! Liefs, paula
oewwww wat een spanning...! ik hoop dat je morgen een positieve test hebt! veel succes met het afwachten, dat is altijd het vervelendste..
Heb vanochtend (half 5, haha) weer een test gedaan....er stond weer een dun streepje binnen de 3 minuten...In de gebruiksaanwijzing staat dat een dun streepje ook positief is, en dat de test 99% zekerheid geeft. Hoe groot zou de kans zijn op 2x een test met indrooglijntjes? Want ik durf het gewoon niet te geloven! We testen zondagochtend weer, als ik nog niet ongi ben....
Anders even de digitale van CB kopen, dan zie je meteen of je 'zwanger' of 'niet zwanger' bent! Dan ben je van ALLE onzekerheid af! Succes! Ik duim voor je!
Ik heb eens gekeken bij het topic waar duidelijke en onduidelijke testen geplaatst worden. Mijne zijn toch echt duidelijker dan sommige testen daar! Ik ga proberen ze op de pc te krijgen zodat jullie mee kunnen kijken!
Lukt me niet om ze goed te fotograferen (niet zo`n goed toestel....) Klinkt altijd zo makkelijk en duidelijk: een streep is een streep....maar in je eigen geval twijfel je toch heel erg!
Dit staat op de site van Matcare (daar heb ik de testen van) bij veelgestelde vragen. Wat als ik maar een heel licht tweede streepje zie, ben ik dan toch zwanger? Ja. Een zwangerschapstest toont aan of er wel of geen hCG aanwezig is in de urine. Geen hCG = 1 streepje, wel hCG = 2 streepjes. Er kan geen tweede streepje (testlijn) ontstaan als u niet zwanger bent. Dus ook als de tweede streep heel licht is, is de uitslag positief en bent u zwanger (tenzij u een miskraam hebt gehad korter dan 8 weken geleden). Is hoopgevend! Maar ik verander mijn banner nog niet tot ik het zeker weet.
Bedankt, Natasja! Ik zelf durf het nog niet zo goed te geloven..... Maar ik heb wel heel erg goede hoop deze keer!
Me too! Haal anders zo'n test waar je zwanger of niet zwanger in beeld krijg! Heb je gelijk je antwoord!