hey juniper, dat klinkt wel zwanger hoor! wat je zegt, je ziet geen licht 2e lijntje als je geen hcg in je urine hebt. gefeliciteerd! ik heb gister een negatieve zwangerschapstest gedaan en had net een licht 2e streepje op de ovulatietest. weet iemand wat dat betekent? voor en na mijn eisprong zag ik daar ook maar 1 streep... liefs, lauwie
Juniper, alvast een voorzichtig gefeliciteerd ! Lauwie, je hebt altijd wel iets LH in je urine. Eigenlijk zegt een 2e streep dus helemaal niks zolang ie niet even donker (of donkerder) is dan de controlestreep... Dat er de ene keer wel een licht 2e lijntje komt en de andere keer niet hangt af van hoe geconcentreerd je urine is en hoe hoog je LH-spiegel is.
miepie, bedankt voor je snelle antwoord! nog geen tijd gehad om me illusies te maken... liefs, lauwie
Ben nog steeds niet ongi, en normaal ben ik stipt op tijd....durf het langzaam te geloven! Voor de positiviteit heb ik mijn banner vast aangepast! En ik ga morgen opnieuw testen, kan echt niet tot zondag wachten! Bedankt voor het meedenken en alle steun, meiden!
Vanochtend een derde test met een licht streepje....dat kan toch geen toeval meer zijn! Maar wat is het moeilijk te geloven! Durf bijna niet blij te zijn......maar ben het natuurlijk wel!
Van harte juniper! Gooi er anders nog es een clear blue test tegenaan... Die vind ik persoonlijk wat duidelijker! Liefs, Paula