Is het nu vanaf de innestelling of vanaf de bevruchting? Ik zou zo graag op mijn verjaardag ( zaterdag) willen testen ook al is het veeeeeeeeeeeeeeeeeeeelste vroeg... Maar vroeg mij af of het uberhaubt dan al te meten is, omdat de innestelling waarschijnlijk pas zondag is....
Ja, vanaf de innesteling.... maar als je nu 7 dagen voor NOD zit, is je innesteling al geweest, toch? Dan nog blijft 5 dagen voor NOD testen wel erg vroeg
ik weet, het ik maar wat in mijn kop zit en ach het ergste is een nega test terwijl ik dan pas weer op kerstavond zou testen als ik donderdags niet ongi zou worden... Denk niet dat ik eht doe hoor, maar de drang tot ene verjaardags kado is best groot.. Overgens dacht ik dat een innestelling na 10 dagen na bevruchting is toch?
aha... ships... dan zit ik wel net met mijn buikgriep van dinsdag.... he bah nu komt er wel een heel nega gevoel naar boven... Zou het kwaad kunnen?
weet ook niet of buikgriep invloed heeft ! denk het niet echt! maar ik had de vorige maand ook zelfs 8 dagen te vroeg getest alleen mijn test werkte niet ,,,mijn test venster van de clear blue test bleef wit,daar verscheen niks op wel raar had hem net gekocht alles zat dicht en had mijn test 20 sec in de urine gehouden
20 seconde in de urine? Is dat niet wat lang? Volgens mij hoef je hem maar zo'n 5 seconde in de urine te houden! Maar ik kan me vergissen!
ja was in een potje .20 sec is goed las ik maar hij deed het niet,,had daarna nog es gekeken maar nee
Hoi! Ik zie dat we in hetzelfde schuitje zitten. Denk dat als je zondag test het wat iets te vroeg is. Ik test uiterlijk volgende week zondag. En nu maar hopen dat we niet ongi worden.
Ik heb het niet gedaan, ik heb het niet gedaaan Als ik het zou doen, dan wilde ik het met ochtend urine doen, dan is de concentratie hoger.. Maar eigenlijk ben ik met een slaperig hoofd gewoon naar de wc gegaan... Nu dus maar wachten tot donderdag...
Met sommige testen kan je toch wel eerder testen? Ik geloof 5 dagen voor je NOD. Testen van Mat Care in ieder geval wel...! Groetjes Debby