Graag wil ik mijn verhaal aan jullie kwijt. Ik ben sinds september gestopt met de pil. Ik heb in oktober een MK met 9 weken gehad helaas. Had een positieve test, en wat zwangerschapskwaaltjes.. veel plassen, opgezette pijnlijke borsten, en was erg moe en futloos. Ik heb zelf last van een onregelmatige cyclus. Nu ben ik al sinds 4 februari niet meer ongesteld geworden en tot nu toe is het mijn langste cyclus. Ik heb al een aantal keer testjes gedaan, maar test steeds negatief. Mijn menstruatie is nu dus uitgebleven, ik heb niet zo heel erg last van mijn borsten als de vorige zwangerschap.. Ik sta nu wel op met pijnlijke borsten maar overdag doet het niet zo heel erg pijn. Ik heb ook allemaal van die bultjes op mijn tepelhof en heb erg last van stemwisselingen. Ik heb nu zo'nb 9 dagen geleden bloed laten prikken, maar geen HCG in mijn bloed te zien helaas. En heb eergisteren een test gedaan, maar ook helaas negatief. Wat kan dit nu zijn? Moet ik gewoon afwachten, zou het op een zwangerschap kunnen duiden?
Hoi, Dit hoeft niet perse een zwangerschap te betekenen. Lastig dat je cyclus zo onregelmatig is, hierdoor is het inderdaad moeilijk om te weten of je zwanger bent en moet je veel testen. Ik zou in ieder geval minimaal 10 dgn tussen de tests laten. Groeten evelien