Hoi Dames, Ik heb op 31 december (in het midden van de pilstrip) mijn laatste pil gehad. Op 5 januari ('s ochtends vroeg) ben ik ongi geworden. 9 januari totaal geen bloedverlies gehad en 10 januari alleen een beetje heel lichtroze verllies. Tussendoor hebben mijn man en ik (op de niet-ongi dag en voor de ongi) wel intiem contact gehad. Nu heb ik al sinds 2 januari last van misselijkheid en sinds gisteren last van lage rugpijn en een bolle buik... Wat denken jullie? Is het van het ontpillen?
kan ontpillen zijn, ook omdat je zo middenin de strip stopt. bij mij was de bloeding ook maar kort en anders...Je lichaam moet nog even wennen. Maar als je echt twijfelt kun je beter even een testje doen, 2 voor 5 euro dus dat is niet duur...en heb je zekerheid.
Testen heb ik al in vooruit gekocht (idd die van de KV). Ik heb me heilig voorgenomen niet eerder te testen dan de NOD (ca. 2 feb. bij 28 dagen). Het zal dan wel het ontpillen zijn denk ik.... Thnx voor je reactie.
het is te kort op elkaar om zw te zijn dus ga maar vanuit dat ontpillen is, de pil werkt door in je stopweek ook al ben je halverwege gestopt ongeveer week beschermd dus kan eigenlijk niet...maar wonderen zijn wereld nog niet uit
Een zwangerschap zal het niet zijn in ieder geval, misschien je eisprong? Misschien ontpillen? Ik herken de klachten wel als ontpillings klachten.