Graag advies of herkenning?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door debo81, 11 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debo81

debo81 Actief lid

10 nov 2010
    349
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    Ik heb even advies nodig.. In september is een van mijn eileiders verwijderd en we gaan waarschijnlijk in juli met IVF startten, eig deze maand maar hebben het uitgesteld omdat ik me lichamelijk nog niet goed genoeg voel..nu ben ik op dit moment al 11 dagen over tijd, iets wat nooit gebeurt is..

Afgelopen 11dagen va de eigenenlijke menstruatiedag heb ik rare steken in m'n buik, pijn en soort heftige menstruatiekrampen, ook darmen zijn in de war en een druk op m'n blaas. Maar ben niet misselijk en geen pijnlijke borsten... Afgelopen maandag toch maar een test gedaan die aangaf niet zwanger. Dus hierop naar de ha geweest ivm buikpijn, huisarts wist t niet en ging urine enkel op blaasontsteking controleren, ze gaf aan geen ontsteking te zien en zag wel wat bloed in de urine, wat ik overigens niet zie, waardoor ze dacht de menstruatie er aan zal komen. Nu 3 dagen later nog steeds geen menstruatie....

Ik weet eig niet meer wat ik moet doen, maak me zorgen dat ik ineens niet meer ongesteld/vruchtbaar ben en ben tegelijk bang om weer de test te doen, weer n teleurstelling. Iemand die dit herkend of advies heeft? Herkent iemand deze pijnen en kan er bij een evt zwangerschap toch bloed in urine te zien zijn, alleen onder telescoop dan wel...?

2. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Kun je de gyn niet even bellen ?
    Die kan je denk ik veel beter vertellen over hoe en wat.
    Heb gene ervaring met de situatie sorry

3. debo81

debo81 Actief lid

10 nov 2010
    349
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je voor je snelle reactie, ga denk morgen idd maar m'n gyn bellen want ha doet eig niet zo veel... Gek word je van die onzekerheid en durf eig ook niet teveel te hopen..

4. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Onzekerheid, wachten, geduld, zenuwen...bleghh...

Succes morgen, hoop dat ze wat voor je kunnen betekenen.

5. debo81

debo81 Actief lid

10 nov 2010
    349
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja gek word je ervan, duurt al 2jaar en verwacht ook eig geen natuurlijke zwangerschap meer maar als je dan over tijd bent krijg je toch weer hoop... Bedankt iig en jij ook succes

Deel Deze Pagina