pijn..eisprong?? welk moment?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door nancy82, 12 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nancy82

nancy82 Actief lid

30 dec 2012
    262
    0
    0
    NULL
    NULL
    oke iemand die hier logica uit kan halen, wanneer dat ei nou werkelijk springt;)

woensdag en donderdag merkte ik dat ik meer witverlies had en dat het draderig was:) dat was nieuw voor mij dus dat viel op;)
    gisterochtend ( vrijdag ) was het helemaal vloeibaar zegmaar net als water??? nou ja voelde alsof ik incontinent was:)
    gisteren( vrijdag ) kreeg ik s'middags rond 4 uur ineens vreselijk steken!! oke dacht ik toen mijn eisprong..maar....
    de pijn bleef, de echte steken waren na een half uurtje wel weg.
    toen ik rond midderacht naar bed ging weer die steken!! toch in slaap gevallen en goed doorgeslapen;)
    vanmorgen geklusd:p
    wel nog wat zeurderig gevoel aan de rechterkant.
    vandaag overdag( was aan het werk dus ook niet echt tijd om er op te letten) af en toe "wat last ".
    vanavond toch wel weer wat meer last merk ik en net ook weer dat draderige witverlies:(
    wie kan hier wijs uit worden:p
    ben in ieder geval blij ( ondanks de pijn:) ) dat mijn lijf het zonder pil nog doet zegmaar;)

2. nancy82

nancy82 Actief lid

30 dec 2012
    262
    0
    0
    NULL
    NULL
    helemaal niemand die een idee heeft:(:)

3. Schaapje1977

Schaapje1977 Bekend lid

21 aug 2012
    840
    0
    0
    Hoi, ik lees ffmee. Heb bijna hetzelfde. Gisteren echte steken, vandaag beetje zeurderige ongipijn. Nu alles weer over.

4. nancy82

nancy82 Actief lid

30 dec 2012
    262
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi,

bij mij is het nu ook sinds een uurtje of 2 rustig..
    rond 6 uur nog wel wat last gehad van de rechterkant, nu is het eigenlijk zo goed als weg.
    maar ik vraag me dus af wanneer is dan de werkelijke eisprong geweest:( vrijdagmiddag toen ik die heftige steken had?of toch vrijdagavond? of vandaag pas omdat nu de klachten weg zijn?

Deel Deze Pagina