ik ben sinds augustus gestopt met de pil omdat we graag voor een 2e kindje gaan tot op heden nog geen menstruatie gehad en aangezien het nu al februari is ,,?
Heb je al een zwangerschapstest gedaan? zoniet, of negatief zou ik even je huisarts bellen, vanaf augustus is wel erg lang namelijk. Succes
Linnda, Ik heb hetzelfde gehad als jij. Ik ben in juli met de pil gestopt en ook pas 1,5 week geleden ongesteld geworden. Ik ben tussendoor na ongeveer 4 maanden een keer naar de huisarts geweest, zij gaf aan dat ze echt nog 2 maandjes wilde wachten, omdat de kans dat je alsnog vanzelf ongesteld zou worden erg groot is (veel huisartsen wachten 6 maanden). Een maand geleden begon ik van alles te voelen, rare krampjes en mijn huid werd onrustiger en gelukkig was dat ook een voorbode voor mijn menstruatie. Voel je helemaal niets of begin je ook dingen aan je lijf te merken? Anders zou ik inderdaad gewoon de huisarts bellen! Ze geven ook wel eens Provera ofzo om een onttrekkingsbloeding op te wekken, maar dat helpt ook niet altijd. Ik hoop voor je dat je ook snel je menstruatie krijgt!