hoi, mijn dochter is dus bijna 14 maand en doet dit eig al maanden. ze trekt vanonder echt aan haar vagina soms tot bloedens toe. dit als ze in bad zit of bij pamperwissel. heb al redelijk wat zalven en andere pampers geprobeerd. ook al middel tegen wormpjes gegeven moest het dat zijn. KA zelf weet het ook niet meer zei denkt aan een vorm van ' masturbatie' mij allemaal best. maar tot bloedens toe??? iemand nog een idee of het niks anders kan zijn??? want ze zit graag in bad maar kan haar gewoonweg niet meer in bad laten zitten. haar afleiden lukt totaal niet ze grijpt onmiddelijk naar onder. gr
nou ik denk toch echt jeuk?? maar dus middeltjes tegen schimmeltjes ed heb je allemaal al geprobeerd? kan het te maken hebben met haar urine, blaasontsteking ofzo? wat zielig klinkt het zeg!!
aan schimmel had ik ook gedacht, dus die zal met die buisjes. heb ik dan bij haar gebruikt maar zonder de buisjes he. dakatrin ofzoiets. maar hielp dus niks. daktozin hielp ook ni. maar blaasontsteking ga je dan zo krabben??? bedoel dat pikt als je plast. nu ja KA wist het ook ni meer
oh maar moet je dan zelf dingen kopen voor schimmel?? ik bedoel je huisarts schrijft zoiets toch voor!??? nee maar ik dahct mss is haar urine heel zuur...of de zuurtegraad veroorzaakt de jeuk? mss een idee katoenen luiers?
hoi, ben van belgie he , kan die dingen hier zelf kopen he en was naar KA geweest voor haar spuiten van 1 jaar en toen zei ze daktozin zalf maar die gebruikte ik al en hielp ni. en dan zei ze van die wormpkes dus da ook maar geprobeerd. en de zalf tegen schimmel dan zelf maar is geprobeerd. ik ben daar voor veel allergisch dus dacht mss ja zij ook he. maar eig tot haar 11 maand geen last mee gehad, zou ze dan nu plots last hebben van pampers???? KA blijft erbij ( bel die soms) dat het ondekken van zichzelf is. dus ik probeer zo wat zalven uit die ook geen kwaad kunnen, maar mss verlichting kunnen brengen maar tot op heden niks
Lijkt mij toch jeuk. Ook als de wondjes gaan helen kriebelt dat natuurlijk. Volgens mij zit ze gewoon in een visueuze cirkel.
nou tot bloedens toe klinkt mij te heftig voor Ontdekken, maargoe dben geen arts.. tja lastig belgie heeft andere manieren van zorg...ik zou het niet weten..maar anders even de apotheek bellen en informeren wat je het beste zou kunnen proberen?? is het dan zo, dat jullei maar zelf voor doktertje moeten spelen? of is de ka dan degene die een diagnose stelt...of zegmaar zegt wat het is..?
is ni van zelf doktertje spelen, maar ken er wel redelijk zelf wat van. want meestal als ik al naar KA ga zeg ik bv ' dat zijn symptomen' dan zegt die doe dat en zeg ik ja dat geef ik haar al. en KA en Huisarts weten het zelf niet, die blijven bij ondekken. ook apotheek weet het niet meer, heeft me ook al twee zalven gegeven die evenmin helpen. dus eig probeert iedereen gewoon wat alle zalven he. en laat osn zeggen ik heb het zo ni op dokters. als ik hun had moeten geloven was men dochter weer een miskraam en ik ben blijven gaan ook met medicatie. en gyne zei na bevalling' geluk dat je naar jezelf geluisterd hebt' dus meestal zoek ik zelf wel dingen op tot ik het vind, maar nu vind ik het dus niet. en ka blijft bij ondekken. toen ik zei jama die krabt en trekt wel erg zei ze ' jama kinderen doen dat zo, die doen dat niet zachtaardig'. mss anders is vragen voor urinestaal te pakken. kan nooit kwaad en dan sluit ik urineweginfectie toch ook uit. gr
Ik kan je niet helpen maar als mijn dochter dit zou doen zou ik echt willen dat dit door een dokter onderzocht werd. Kan je niet aandringen op verder onderzoek?
hoi, ik heb elke zalf telkens een week gesmeerd. nu net iemand op ander forum zoontje is 13 maand en doet hetzelfde ook daar spreekt de arts van ' ondekken' nu ja lijkt me toch pijnlijk ondekken dan. gr
Zoon kan ook behoorlijk hardhandig omgaan met zijn edele deel, maar nog niet tot bloeden. Wat ik zo bedenk; Nageltjes goed kort houden. Veilen tegen scherpe randjes. niet afkappen, maar blijven benoemen, doe maar zachtjes, aai aai of zo iets. evt. handschoentjes? jeuk, pijn uitsluiten, kan in mijn optiek alleen een arts. andere luiers, katoen. Het is vast een fase, komt dus goed!