Mijn zoontje van 9 maanden raakt een beetje uitgekeken op zijn speelgoed (rammelaar, sleutelbos, knuffels e.d.) Ik wil graag wat nieuwe dingen voor hem kopen, wat voor speelgoed is geschikt voor hem? Ik heb al wel bekers die je kunt stapelen, die vind hij erg leuk. Is een blokkendoos wat of een doos met vormen (blokken in vormen die je in het juiste gaatje moet stoppen) of is hij daar nog te klein voor?
Hier is een bal die vanzelf rolt erg leuk om achteraan te kruipen. En dingetjes overal in stoppen, heb zelf bakjes gepakt en zij stopt er vanalles in en dan heel hard rammelen! Ze speelt toch al minder met haar eigen speelgoed, de ontdekkingstocht is begonnen, zoals de schanieren van de deur, de stoelpoten en ga zo maar door...
Ja klopt!! Ook deze moet in de mond en daarna op de grond gegooid worden hihi Hier praat nijntje al helemaal met vervormde stem
Ohjee dingen die geluid maken of praten. Hou op. Ik heb een keyboardje met drumpads op de vrijmarkt gekocht en die klinkt nu ook al helemaal vervormd. Dingen die het hier goed doen: - lege plastic spaflesjes - stoffen bal met een belletje erin - een vormenstoof (vooral omdat je die blokjes lekker tegen elkaar kunt meppen - de wasmand - activitycenter - mandjes onder de tafel leeghalen: boekjes, onderzetters, etc. Om heel eerlijk te zijn doet ze niet zoveel met speelgoed. Ze ontdekt de wereld om zich heen en dat is veel leuker.
Luca is nu helemaal fan van boekjes. De dieren die hij kent worden dan met Ah en Oh benoemd en het omslaan van de bladzijdes kan hij neit genoeg van krijgen. En over kussens kruipen als een soort hindernisbaan vindt hij ook superleuk.
esmee heeft het niet zo met speelgoed met deze leeftijd..alleen een boekje met diertjes er in , helemaal geweldig.. het is niks anders als , AH , OH.. ze wil nu echt de wereld ontdekken , kruipen , kruipen , kruipen ..