Ovulatietest al 4 dagen positief,snap het niet

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door seol, 27 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. seol

seol Actief lid

30 sep 2009
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,
    wie kan me antwoord geven?
    Mijn ovulatietest is nu al voor de 4de dag positief. Ik dacht dat het streepje gister el iets lichter was, maar twijfel toch omdat ie alsnog behoorlijk donker is. Vandaag weer behoorlijk positief.
    Ik hoor wel eens dat het kan zijn dat het eitje niet helemaal loskomt en dat je daardoor meerdere dagen positief test.
    Ik heb alleen de indruk dat ik afgelopen zondag of maandag mijn eisprong heb gehad omdat ik nu namelijk geen last meer heb van slijm en mijn baarmoedermond is laag.
    Iemand een idee hoe dit komt? En moet ik me zorgen gaan maken?

Ik ben al eerder zwanger geweest en mijn kind is met een keizersnede geboren. Daarna is mijn cyclus steeds onregelmatig geweest. Het het idee dat mijn eisprong ongeveer is op dag 20 ofzo. Ben steeds bang dat de ks iets met mijn lichaam heeft gedaan waar ik niet blij van wordt.
    Kan iemand me geruststellen?

2. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    Welke ovutesten gebruik je dan?
    en een ks heeft hier verder geen invloed op hoor heb ook een ks gehad 8 jaar geleden en nooit geen gekke dingen mee gemaakt,hooguit kan je lichaam erna van slag zijn maar dat is ook na een gewone bevalling ;)

3. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.470
    4.921
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Vraag me idd ook af welke test het is. Kruitvat-merk bv, die zou ik persoonlijk gelijk het raam uit gooien.
    En wat beoordeel jij als positief? Is de teststreep echter even donker of donkerder als de controle-streep?
    Lijkt misschien een kinderachtige vraag, maar er zijn zoveel vrouwen die ovulatietesten verkeerd aflezen...

Meerdere dagen positief kan, maar 4 dagen vind ik wel erg lang... Een ks heeft volgens mij geen invloed.

4. DaphneB

DaphneB Bekend lid

25 jul 2011
    585
    68
    28
    Hallo dames,

Ik heb eergisteren sensitest dip sticks besteld en die krijg ik vandaag binnen. Hoeveel tests gebruiken jullie in de maand?

Liefs Daphne

5. napatalama

napatalama Actief lid

5 jul 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik begin op dag 10 met testen (heb een regelmatige cyclus van 18 dagen) Dit is de tweede keer dat ik ovutesten gebruikt heb. De eerste keer had ik precies bij dag 14 een knalpositieve test (dus heb je er relatief maar weinig nodig) En deze keer pas op dag 17/18. Ik ben deze keer ook twee keer per dag gaan testen omdat ik 3 positieve ovutesten heb gehad. Daarna voelde ik mijn eisprong en had ik de dag later ook nog maar een heel licht streepje. Dus ja, het verschilt van hoe vaak je wil testen natuurlijk.

6. seol

seol Actief lid

30 sep 2009
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik gebruik de ovu-testen van babyboomshop. De zw. testen hiervan zijn niet betrouwbaar, maar volgens mij de ovu-testen wel. Ik test nu maanden met ovu testen en ben er nog wat zoekende in, maar had wel het idee dat ik er deze maand mijn ei mee heb gevonden.

De test lijn is minstens even donker als de controle lijn. Ik heb het idee dat de testlijn zondag donkerder was, maandag even donker, dinsdag lichter en vandaag weer donkerder dan de controle-lijn.

Vandaag heb ik echter wel heel vroeg getest, terwijl ik normaal rond 17.30 uur pas test. Ga vandaag dus nog een testje doen rond die tijd.
    Ik kan mijn ei niet voelen, maar kan me niet voorstellen dat ik die nu heb, gezien alle kenmerken van een eisprong alweer verdwenen zijn.

Deel Deze Pagina