Hoi Dames, Mijn vorige cyclus was 24 dagen (4maart 1e dag menstruatie gehad) ik heb gister via een ovulatieberekening gekeken wanneer ik zou moeten starten met de ovulatietesten en dat was eigenlijk een paar dagen geleden. Ik heb ze vandaag opnieuw gekocht (vorige maand ook gebruikt maar toen wist ik nog niet helemaal hoe mijn cyclus liep) Mijn vraag is: hoe donker moet zo'n ovulatietest worden? Ik lees hier vaak echt veel donkerder dan het controlestreepje maar zie bij andere foto's voorbij komen en dan zijn de streepjes ook vaak lichter. Hoe vind je dan je ei? En als je de ovulatietesten bewaard om ze te vergelijken kan dat gewoon ivm indrogen van de test? Heb een foto bijgevoegd zodat jullie mij misschien kunnen vertellen hoeveel donkerder het moet zijn, of moet ik ze allemaal vergelijken? Hopelijk kunnen jullie me helpen, ben hier nieuw in.
Hij zou nog wat donkerder moeten worden. Ik haalde de test uit elkaar als ie opgedroogd was en plakte hem op een stuk papier met de datum en tijd erbij. Dan kan je ze het beste vergelijken. Je ziet dan vanzelf wanneer ie donkerder word en ook weer lichter. De donkerste is dan je piek geweest. Ik testte ook een paar dagen langer door om te kijken of ie niet weer donkerder werd. De ene krijgt wel een knaller en de ander niet. Ik heb hem niet gehad.