Hallo meiden, Helaas ben ik vanochtend toch ongesteld geworden... Hoe kan dat toch? Ik heb nog nooit zo'n positieve test in handen gehad, ik voelde mij zó anders, zelfs mijn vriend zei na de test:" Ik wou er niks over zeggen, maar ik had zo'n gevoel. Je was anders, er was iets anders." Het is misschien stom, maar toch ben ik er best kapot van. Ik twijfel dan direct aan mijzelf, wat doe ik fout? Ik zou er alles voor over hebben... Vandaag maar even een mindere dag en dan maar met de volle moed op naar de volgende ronde... Toch bedankt allemaal!
Ik ken je gevoel! Heb het ook gehad.. een mooie donderdag ochtend stond er zwanger in beeld en een nacht later werd ik bloedend wakker. rationeel kon ik bedenken dan zou het niet goed genoeg geweest zijn, levensvatbaar enz. maar pfff ik was gewoon zwanger geweest... zet m op! meis.
Sterkte hoor, jij hebt er ook maar heel kort blij mee mogen zijn.. Ik heb hetzelfde als jou nu mee gemaakt alleen dan afgelopen donderdagochtend.. Had 2 keer een positieve zwangerschapstest en was op dat moment 2 dagen overtijd, maar vrijdag op zaterdagnacht begon toch mijn "menstruatie". Nu zelf nog steeds in de war of dit dan toch een vroege miskraam zal zijn geweest... Sterkte!
@ Atiya, bij deze nog een extra foto. De andere streepjes waren de schaduwen van de plastic randjes. Maar de "echte" streep was mijns inziens toch behoorlijk positief. @ Meisje1234: Sterkte... Het is zeker niet leuk. Dan ben je inderdaad zo blij. Kun je het bijna niet bevatten, en dan moet je alweer afscheid nemen van het feit dat je zwanger was. Ik hoop voor ons allemaal dat we snel zwanger zullen zijn!