Hallo allemaal, Aangezien ik nogal misselijk ben de afgelopen dagen en ik enorm veel eetlust heb en gevoelige tepels. Vanmorgen toch maar even getest. Mijn nod ligt tussen de 13e en 17e maart. Dus ik heb nu wel erg vroeg getest met een kruidvat test. Ik zie zelf wel heeeeeeeeeeel licht een streepje en ook na 5 minuten. Nu de test iets meer opdroogt lijkt het wel duidelijker te worden. Maar ja dat telt niet he Ben benieuwd of jullie ook iets zien.
ik vind hem heel licht positief! zo begon ie hier ook (ze geven tegenwoordig zo enorm laat streepjes, zelfs knallers komen super laat)
Zou zo leuk zijn!!!!!!! Nu na een half uur ziet hij er zo uit. Ik vind het duidelijker geworden. Maarrrrrrrrrrr ik weet datik dat niet mag zien als positief. Zoooooooooo spannend
Ik lijk ook een heel licht streepje te zien... Maar je bent idd nog errug vroeg met testen als je pas eind deze week je NOD hebt. Hopelijk gaan ze de komende dagen oplopen.
Ik ga morgenochtend gewoon weer even testen en hopelijk wordt het streepje elke dag wat duidelijker. Ik heb straks al even wat testen ingeslagen bij de kruidvat. Stond ik daar te zenuwen bij de kassa, moest ik nog wachten ook omdat uiteraard het kassapapier op was. aarrghhh,... snel die testen gegeven en in de tas gedaan. Zo genant. Maar erg leuk om te lezen dat jullie het streepje ook zien al is het nog maar heeeeeel licht. Er staat nu na een uur eigenlijk best wel een tweede streep. licht maar wel al een stuk duidelijker nu het opgedroogd is. Ik ga nog niet blij zijn. Eerst maar een echt duidelijke test zien te krijgen. Laat het maar snel weer morgenochtend zijn. Lekker weer testen haha
Als je de komende dagen door blijft testen krijg je denk een heel leuk rijtje ik zie m al terwijl ik op m'n telefoon zit
Ik vind hem er positief uit zien!! Mijn test zag er een beetje zo uit op 9/10 dpo.. Ik duim voor je dat hij oploopt!
Ik zie hem ook best goed hoor, ben benieuwd wat de overige testjes aangeven! Spannend.. Ik vindt trouwens ook dat de kv testen langzaam opdrogen voor een goed resultaat.