Graag advies!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Jonkie92, 13 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jonkie92

Jonkie92 Nieuw lid

27 dec 2015
    4
    0
    0
    Rotterdam
    Lieve dames,

Graag advies!
    Mei 2015 gestopt met de pil. Daarna erg onregelmatig ongesteld en ovulatie nog niet echt kunnen vinden. Nu 15 dagen geleden ovulatie toch gevonden. Met 13 dagen zwangerschapstest gedaan, maar die was negatief. Omdat het voor mijn gevoel nogal lang duurt heb ik vandaag weer een ovulatietest gedaan. Licht streepje! Heb ik nog nooit gehad, heb normaal bij een ovulatietest geen streepje en 15 dagen geleden dus voor het eerst een donkere. Mijn vraag: wat betekent dit streepje?

Groetjes,
    Jonkie

2. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Dat betekent dat je op dit moment niet ovuleert. Je kunt altijd streepjes krijgen op een ovu. Als je denkt zwanger te zijn, doe dan een zwangerschapstest.

3. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Lichte streepjes op een ovulatietest betekenen helemaal niets. Is gewoon negatief.

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Een licht streepje op een ovulatietest is een negatieve ovulatietest en zegt helemaal niks.
    Elke vrouw heeft namelijk de gehele cyclus LH in haar lichaam waar een ovulatietest met een licht tweede streepje op kan reageren. Daarom is een ovulatietest ook pas positief als beide streepjes minstens even donker zijn. Pas dan heb je je LH-piek en pas dan is je eisprong dus in aantocht.

Mocht je rond NOD een positieve ovulatietest hebben, dus beide streepjes mibstens even donker, dan zou je zwanger kunnen zijn.

5. Jonkie92

Jonkie92 Nieuw lid

27 dec 2015
    4
    0
    0
    Rotterdam
    Dankjewel dames! Ik wacht het gewoon nog maar even af!

Deel Deze Pagina