kruitvat 2v5 indroogstreep??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Amateur, 13 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amateur

Amateur Lid

5 feb 2016
    69
    1
    6
    NULL
    NULL
    Meiden is deze positief of gewoon een indroogstreepje?? Verscheen niet meteen maar later pas deze vlek????
    Rogijuli, ik zag dat jij een paar dagen geleden een foto zo goed had bewerkt waardoor je meteen zag of het om een echte of neppen streepje ging. Zou je dit bij mijn foto ook willen doen ?:)
    meiden ik hoor graag jullie mening!

Bijgevoegde bestanden:

2. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Een foto moeten bewerken om een streep te zien....ik denk niet dat dat de bedoeling is.
    Een test is positief als er binnen de afleestijd een streep staat.Deze is dus negatief,omdat je zelf al aangeeft dat het buiten de tijd verscheen.(ik zie overigens geen streep)

3. Annemiek125

Annemiek125 Niet meer actief

Heb even goed zitten kijken maar zie eerlijk gezegd ook geen 2e streep.. wanneer is je NOD ongeveer?

4. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Ik kan best goed turen maar hier zie ik helaas niets op...

5. Amateur

Amateur Lid

5 feb 2016
    69
    1
    6
    NULL
    NULL
    Mijn nod is aanstaande woensdag. Ja ik ging twijfelen omdst er normaal helemaal niets verschijnt en nu zag ik deze vlek zeg maar:(
    Dan is het zeker niets helaas.
    Bedankt voor het meekijken meiden!

6. Annemiek125

Annemiek125 Niet meer actief

Niet meteen opgeven hoor, je hebt nu best ver voor je NOD getest, zou toch kunnen dat je volgende week wel positief test? :) Heb dat wel vaker gelezen, voor de NOD negatief en daarna positief. Ook kan je je eisprong later hebben gehad toch?

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.956
    15.597
    113
    Nabij Utrecht
    Helaas, het is een indroger.
    Op de foto kan je zien dat de urine/vloeistof volledig over de rechterkant zit en dus geen streep maar een grote vlek vormt
    Hopelijk over een paar dagen een echte streep.

Bekijk bijlage 494782

8. Amateur

Amateur Lid

5 feb 2016
    69
    1
    6
    NULL
    NULL
    Hoi Rogijuli,
    Ja ik zie her inderdaad!
    Bedankt voor het bewerken van de foto:))
    Dan maar hopen dat het nog kan. Ik denk zelf van niet zo dicht voor mijn nod.
    Lief van je Rogijuli!
    Xxxxx

9. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Je kan ook nog een nieuwe test proberen om te kijken wat ie doet? Hoop op een mooie 2e streep binnen een paar dagen,succes!

10. Huismusje24

Huismusje24 Actief lid

17 dec 2014
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je kan er een druppeltje water in doen. Dan verdwijnt die gele vlek en kan je het beter zien

11. Bertje123

Bertje123 Bekend lid

15 nov 2015
    860
    1
    16
    NULL
    NULL
    Zou er inderdaad wat water in druppelen. Ik leek in eerste instantie nl wel een streepje erin te ontdekken.

12. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Ik zag m direct zonder in te zoomen. Snap niet dat er zo vaak gezegd word ik zie niets:(
    Ben benieuwd naar je volgende test! :)

13. butterblue

butterblue Bekend lid

7 nov 2014
    716
    156
    43
    Werk in het ziekenhuis!
    NL
    Ik zag m ook hoor, zonder mijn brilletje zelfs.. Misschien ben ik gewoon goed in turen;) maar de tip van het water druppelen kun je idd nog eens proberen. Anders over een paar dagen nog eens testen!

Deel Deze Pagina