Meiden is deze positief of gewoon een indroogstreepje?? Verscheen niet meteen maar later pas deze vlek???? Rogijuli, ik zag dat jij een paar dagen geleden een foto zo goed had bewerkt waardoor je meteen zag of het om een echte of neppen streepje ging. Zou je dit bij mijn foto ook willen doen ? meiden ik hoor graag jullie mening!
Een foto moeten bewerken om een streep te zien....ik denk niet dat dat de bedoeling is. Een test is positief als er binnen de afleestijd een streep staat.Deze is dus negatief,omdat je zelf al aangeeft dat het buiten de tijd verscheen.(ik zie overigens geen streep)
Mijn nod is aanstaande woensdag. Ja ik ging twijfelen omdst er normaal helemaal niets verschijnt en nu zag ik deze vlek zeg maar Dan is het zeker niets helaas. Bedankt voor het meekijken meiden!
Niet meteen opgeven hoor, je hebt nu best ver voor je NOD getest, zou toch kunnen dat je volgende week wel positief test? Heb dat wel vaker gelezen, voor de NOD negatief en daarna positief. Ook kan je je eisprong later hebben gehad toch?
Helaas, het is een indroger. Op de foto kan je zien dat de urine/vloeistof volledig over de rechterkant zit en dus geen streep maar een grote vlek vormt Hopelijk over een paar dagen een echte streep. Bekijk bijlage 494782
Hoi Rogijuli, Ja ik zie her inderdaad! Bedankt voor het bewerken van de foto) Dan maar hopen dat het nog kan. Ik denk zelf van niet zo dicht voor mijn nod. Lief van je Rogijuli! Xxxxx
Je kan ook nog een nieuwe test proberen om te kijken wat ie doet? Hoop op een mooie 2e streep binnen een paar dagen,succes!
Zou er inderdaad wat water in druppelen. Ik leek in eerste instantie nl wel een streepje erin te ontdekken.
Ik zag m direct zonder in te zoomen. Snap niet dat er zo vaak gezegd word ik zie niets Ben benieuwd naar je volgende test!
Ik zag m ook hoor, zonder mijn brilletje zelfs.. Misschien ben ik gewoon goed in turen maar de tip van het water druppelen kun je idd nog eens proberen. Anders over een paar dagen nog eens testen!