Zou iemand een naar mijn kaartje kunnen kijken? Voor de 2e keer heb ik weer een dip gehad tijdens de lf fase kan dit normaal zijn?? Had ik vorige maand niet toen bleef ie netjes stabiel tussen 37.0 en 37.1
Ik zie heel veel open bolletjes in je LF. Temperatuur je wel altijd op hetzelfde tijdstip? Want zo niet kan dat je schommelingen in temperatuur verklaren.
Ja altijd precies zet er mijn wekker namelijk voor ik snapte al niet waarom hij sommige bolletjes open laat...
Bij het invullen moet je altijd het tijdstip van tempen noteren en niet de tijd van noteren. Dus bijv. getempt om 6 uur maar pas om 8 uur genoteerd. Dan vul je bij tijdstip niet 8 uur in maar 6 uur Heb je anders geslapen? Zonder of juist met dekens, met airco aan, korter of juist langer geslapen (dus eerder of vroeger naar bed dan normaal), alcohol gedronken de avond voor tempen?
Hoi ik zag net dat ik soms perongeluk pm had ingevuld ipv am nu zijn ze weer dicht! Ik temp altijd om 6.55 en dat vul ik dus ook in! Bij de 1e dip lag ik wel wat later in bed klein uurtje de 2e niets anders dan normaal.. ik wacht het maar gewoon af