Hallo, Ik heb een vraag. Op 15 februari ben ik ongesteld geworden, dit was na 5 dagen weer over. Nu merk ik sinds een dag na de gemeenschap dat er wat slijmerig bloed aan het wc-papiertje zit. Ik heb dat zelfde vorige maand ook al gehad. Was ook bij de 1e keer gemeenschap na mijn menstruatie. Toen hoorde ik dat het misschien kon komen doordat mijn baarmoedermond wat gevoeliger is geworden na de miskramen. Ik vind het wel vreemd, we proberen zwanger te worden, maar ik weet niet of dat zo wel kan. Is dit iets waar ik me zorgen over moet maken? Kunnen we beter wachten met zwanger worden? Ik hoop dat u een antwoord heeft op mijn vraag, alvast bedankt. Groetjes Sas
Hoi sas, DIt kan geen kwaad, je baarmoeder mond kan in derdaad wat kwetsbaarder zijn, vooral na de menstruatie. Hier door kan er door aanraking soms een haarvatje knappen waardoor je wat bloedverlies hebt, Dit kan geen kwaad. Je kan bij ongerust heid altijd even naar de huisarts hij zal met een eendenbek naar je baarmoedermond kijken en eventueel een uitstrijkje doen. Imke