graag contact

Discussie in 'Vlinder lounge' gestart door Mika677, 5 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daisy1975

    Daisy1975 Fanatiek lid

    20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Jeetje Mannie,wat een verhaal zeg en er zullen nog hele moeilijke dagen aankomen voor jullie nu het bijna een jaar geleden is,veel sterkte iig en denk aan deze site he,je kan altijd hier je hart luchten!

    Loopy,wat spannend voor je,ik hoop ook echt dat het niet erfelijk is!
    Het is idd zo dat mensen snel denken aan 'vervanging' en ik moet zeggen dat ik het me zelf ook heb afgevraagd,we willen heel graag een kindje maar niet ter vervanging van onze Merel*!
    Waarom zou je het uitstellen meid als je het zo graag wilt,je moet doen wat jij wilt en schijt aan andere hebben,dat heb ik nu ook wel een beetje geleerd!

    Nogmaals,ik vind het erg fijn dat we hier kunnen kletsen samen!
    Veel liefs D...x ;)
     
  2. aly

    aly Bekend lid

    5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    het snel weer zwanger willen worden herken ik heel goed. de eerste tijd na de bevalling is de zwangerschap nog zo vers, hoe je je toen voelde toen je zwanger was, zo speciaal.
    wij zijn nu 4 maanden verder, maar ik moet wel zeggen dat ik nu meer rust heb gekregen.
    het zwanger moeten zijn is weg, we willen heel graag weer zwanger worden , maar ik voel nu meer rust dan de eerste 2 maanden.
    straks naar de gyn om te bespreken hoe we nu verder gaan,IUI ?

    alle meiden hier heel veel sterkte nog.
     
  3. Daisy1975

    Daisy1975 Fanatiek lid

    20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hi meis,
    en hoe was het bij de gyn,zijn jullie eruit hoe je nu verder kunt gaan?
    Liefs D.
    -x-
     
  4. aly

    aly Bekend lid

    5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    daisy, het plan is 6 keer IUI. alleen het zaad was de laatste keer wel heel weinig 4 miljoen, onder de 3 miljoen geen IUI, maar IVF. maandag krijgen we meer informatie en moet ik leren spuiten.
    maar we blijven positief.
     
  5. debbyvermeer

    debbyvermeer Bekend lid

    4 sep 2007
    877
    42
    28
    verkoopster
    den haag
    mijn naam is debby vermeer en 19 juni j.l. ben ik bevallen van mijn zoontje kylian na een zwangerschap van 30 weken.hij kwam levenloos ter wereld na een acute placentaloslating.we hebben al een paargesprekken gehad met de gyn en wij hebben domme pech gehad.
    nu ben ik eindelijk op 5 september weer ongesteld geworden en laten de natuur zijn gang gaan. volgens de gyn is dit geen probleem zal alleen wel zwaar worden.wil mij aansluiten bij jullie zodat ik lekker mee mag kletsen (als dat mag)
    groetjes debby
     
  6. Mika677

    Mika677 Lid

    5 sep 2007
    68
    0
    0
    Management Assistente
    Zuid Holland
    Lieve Debby,

    ook jij gefeliciteerd met de geboorte en gecondoleerd met het verlies van jullie Kylian.

    Natúúrlijk mag je mee kletsen. Al bestaat deze lounge nog maar net, is wel heel duidelijk dat wij -jonge mama's van levenloos geboren kinderen- veel baat hebben bij deze manier van contact.

    Zoals je kunt lezen zijn de meesten van ons weer bezig zwanger te raken. Een betere plek om over onze gevoelens te praten, is er bijna niet.

    Dus spuit maar alle frustraties angsten etc eruit! We vangen elkaar wel op!


    Liefs M.
     
  7. debbyvermeer

    debbyvermeer Bekend lid

    4 sep 2007
    877
    42
    28
    verkoopster
    den haag
    lieve mika
    bedankt voor je reactie ik voel me eigenlijk al gelijk thuis hier.

    ja af en toe ben je in staat om te huilen,schreeuwen,schelden,maar dan heb je het idee dat sommige mensen je niet begrijpen en dat gevoel heb ik hier wel,hoewel ik jullie nog niet goed ken maar dat komt hopelijk wel

    liefs debby
     
  8. Mika677

    Mika677 Lid

    5 sep 2007
    68
    0
    0
    Management Assistente
    Zuid Holland
    Tsja wat heet kennen. We kennen elkaar hier niet persoonlijk maar elkaars verdriet en angst kennen we als geen ander.

    Daarom is het zo fijn dat we op deze manier over onze gevoelens kunnen praten. Voor begrip ben je hier dus inderdaad op de juiste plaats!

    Ik merk ook dat ik van iedereen hier veel meer kan hebben dan van anderen. Hier weet je in ieder geval zeker dat het laatste wat wij hier willen, de ander kwetsen is. Je voelt het begrip als het ware uit de reacties stromen.

    Veel sterkte met het verdriet en succes op de weg naar de volgende gewenste zws!
     
  9. Aquilegia

    Aquilegia VIP lid

    19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Zoals ze in het ziekenhuis zeiden: "Je kinderwens is niet weg na deze gebeurtenis." Natuurlijk zoeken we geen vervanging, een kindje is altijd uniek. Maar door papa en mama te zijn van een dood kindje, gaat ons verlangen naar een gezond, levend kindje niet weg. En tijdens de zwangerschap groeit je kinderwens sterk. Daarom hoop ik ook snel weer zwanger te worden van een nieuw en deze keer gezond kindje.

    Ik was helemaal in de war, ik kon het contact-topic nergens meer vinden, maar toen bleek er opeens een vlinderlounge te zijn! Totaal over heen gekeken dus! :oops: Goed idee, deze vlinderlounge, ik praat hier graag mee.
     
  10. Daisy1975

    Daisy1975 Fanatiek lid

    20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Jeetje meid,ik hoop ook het allerbeste voor jullie!
    En jullie moeten zeker weten positief blijven,ook jullie mogen wel heel veel geluk gebruiken wat dit betreft!
    Hopelijk zijn we met z'n allen snel zwanger! ;)
    -x-
     
  11. Niet meer actief

    ik wens iedereen veel succes met zwanger worden
    hopelijk kom ik volgend jaar hier ook meepraten
    en is het voor ons allemaal snel raak

    wij willen als we er aan toe zijn en ons goed voelen volgend jaar dus weer aan ivf beginnen
    hopelijk slaat het dan weer aan
    en mogen we ons kindje levend en wel ontvangen ;)
     
  12. miranda4xmama

    miranda4xmama VIP lid

    17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Helaas kan ik sinds kort met jullie meepraten. Ons dochtertje is na een zwangerschap van 28 weken geboren. Toen was ze al in mijn buik overleden. Het is nu 7 weken gelden. En nog heb ik het er heel moeilijk mee. Vooral omdat de eigenijke uitgerekende datum nog moet komen. Was op 23 oktober 2007 uitgeteld. Graag willen we snel weer proberen om zwanger te raken, ook voor onze andere dochtertjes.
     
  13. Niet meer actief

    lieve miranda
    jee meid wat erg
    ik wil je heel veel sterkte wensen
    en hoop dat je snel weer zwanger bent en dat het dan goed mag blijven gaan meid
    veel kracht en sterkte gewenst ;)
     
  14. Meliske

    Meliske VIP lid

    29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    miranda, gefeliciteed met de geboorte van jullie dochtertje.
    Helaas ook gecondoleerd met haar overlijden.
    Het is logisch dat je het er nu nog moeilijk mee hebt, en dat zal ook nooit meer helemaal weg gaan, tenminste dat denk ik. Mijn dochtertje is nu bijna 8 maanden geleden geboren en nog steeds heb ik moeilijke dagen. Niet meer iedere dag, maar toch nog regelmatig.
    Weet je ook waaraan je dochtertje is overleden?
    Sterkte meid, en kom hier maar lekker praten als je je even kwijt wilt.
     
  15. miranda4xmama

    miranda4xmama VIP lid

    17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Lindy is overleden doordat de placenta niet gewerkt heeft. Uit onderzoek is gebleken dat een groot deel niet meer functioneerde. Uit de onderzoeken is ook gebleken dat Lindy zelf helemaal gezond was. Ze is zo mooi, maar heel erg klein. De week voordat ze is geboren heb ik nog een echo gehad, toen was alles nog goed. Het is gewoon niet te bevatten hoe je leven in 1 week tijd zo kan veranderen. Bedankt voor de steun.
     
  16. loopy

    loopy Fanatiek lid

    23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    wat een verdriet miranda... heel veel sterkte. het leven is soms zo oneerlijk :(

    ik huil met je mee...
     
  17. Daisy1975

    Daisy1975 Fanatiek lid

    20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Lieve Miranda,
    ik leef erg met jullie mee,ik hoop voor jullie dan ook dat jullie snel weer zwanger mogen zijn en dat alles dan wel goed gaat!
    Het is idd wel erg fijn dat we hier iig over kunnen kletesen met z''n allen.
    Meis,heel veel kracht en syerkte gewenst met jullie grote verlies!
    Liefs Dais..-x-
     
  18. Meliske

    Meliske VIP lid

    29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    miranda, wat erg! nogmaals heel veel sterkte!
     
  19. miranda4xmama

    miranda4xmama VIP lid

    17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Bedankt voor alle steun. Ik heb net mijn hele verhaal op het forum vlindertjes vanaf 25 weken gezet. Voelt wel goed trouwens; alles even van je afschrijven.
     
  20. loopy

    loopy Fanatiek lid

    23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    wat een verhaal :( maar wel fijn dat het oplucht, bij mij werkte dat precies zo.
     

Deel Deze Pagina