Nee ik wist ook niet dat er meer zulke 'gekken'waren Ik durfde niet alleen voor een beeb maar vooral lichamelijk niet. Vind het nog naar als het te snel gaat en hij me ineens óp mn rug gooit' haha waar hebben we het over, vind het dus naar om zo op mn rug te liggen en zeker met de benen wijd Dan voel ik me zo machteloos, had ik eerst nooit! :x Ik ben de eerste twee keer bij de HA geweest maar die zij er niet veel van. Dankzij google kwam ik er achter wat het was en ben ik ovutesten gaan doen. Zoedoende. Ik durf niet naar een gyn ofzo
Hallo meiden met angst.. dat klinkt toch ook niet! Gonnie, je durft niet naar de gyno? waar ben je precies bang voor? ik vind het juist fijn om onder controle van de gyno te zijn. We hebben dan wel een hele fijne, een vriendin van een vriendin van ons. Ze gaf me tijdens de zwangerschap iedere keer een echo en trok ook zelf aan de bel toen het niet meer ging. Ook nu zei ze dat ik zeker naar haar terug kon komen als ik zwanger zou zijn ook ivm angst en stress.. maar ja moet ik natuurlijk wel eerst zwanger zijn.. en het heeft geholpen hoor, alle reacties hier.. ik had net dat ene kleine zetje in mijn rug nodig.. de vraag die ik mezelf mischien in eerste instantie niet durfde te stellen, of ik het er allemaal nog eens voorover zou willen hebben. En het lijstje met wat ik nog eens allemaal mee zou willen maken en waar ik gigantisch van heb kunnen genieten.. We hebben dus geklust.. Voor mijn gevoel ben ik in mijn hoofd nu meteen zwanger, terwijl dat natuurlijk onzin is, van die ene keer zou het wel heel toevallig zijn..
Misschien kun je eens met je ha gaan praten, of met je man? Een 2e hoeft idd niet weer zo te zijn. Ik wens je veel succes!
Vergeten te reageren.. Ik ben zooo bang voor onderzoeken en witte jassen, geen gepruts aan mn lijf... Hebben gisteren ok weer geklust.. Het deed hardstikke pijn, heb net zo lief alleen een voorspel Maar zit nog maar op dag 4. Volgens mij zit jij ook niet rond je ei toch?? Wel goed van je om zo over na te denken. Helaas voel ik dat niet zo. Het gevoel van houden van, van beschermingsdrang.. dat is niet te verklaren zo mooi. Verder viel het me best tegen, de BV, de zorg, de gebondenheid, (niet perse dat je niet weg kunt maar fysiek) zeg maar het afhankelijk van je zijn. Nee, ik ben er nog laang niet!
Hier inmiddels na mijn eerste berichtje 'afgesproken' dat we er misschien volgende ovu toch voor gaan. Het lijkt wel of het me ook wel rustiger maakt. Ineens bedacht ik me, ja in eens, dat als het nu een aantal cyclussen nog niet lukt, dat het dan zomaar volgend jaar zomer of later is... dat klonk in eens best wel weer ver weg, dus hup we gaan er maar voor en we zien wel hoe snel het loopt! @ elegance, nou inderdaad, stelletje mutsen, hier lezen hoe spannend en hoe moeilijk, maar ondertussen kiezen we dezelfde maand nog voor : 'we gaan er voor'. Blijkbaar betekent het wanneer je hier je gedachten neer zet, je eigenlijk al zover bent! Niet meer weg rennen voor je ei, maar omarm hem!..
Goed plan Toevallig een nachtje alleen thuis met manlief deze week, dag 10.. Maar hij weet al dat ik niet wil