Negatieve urinetest

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door francien30, 20 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. francien30

20 jul 2009
    10
    0
    0
    overijssel
    Hallo ik ben 1 juni voor het laatst ongesteld geweest en rond de 15e 2 dagen bloedverlies gehad daarna niet meer ongesteld geworden.
    Heb 2 testen gedaan maar allebei negatief :(
    Ik heb vandaag de huisarts gebeld en hij zegt dat ik van de 15e uit moet gaan dus 5 dagen overtijd.
    Als ik nu maandag nog niet ongi ben moest ik met de plas langs komen.
    Maar waar ik nu mee zit is ben ik nu zwanger of word ik weer ongi :(
    Dit is toch zo'n zenuwachtige periode :x ik hoop echt dat ik zwanger ben.
    Wie herkent dit probleem eigenlijk???

Groetjes Francien

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Is helaas weinig van te zeggen. Je eisprong kan later zijn geweest, waardoor je misschien minder lang overtijd bent en je nog niet positief kan testen. Of de innesteling is later geweest, waardoor de HCG-waarde nu ook nog te laag is. Of je bent niet zwanger, dat je een dezer dagen ongesteld wordt. Zit niks anders op dan afwachten... Succes!

3. francien30

20 jul 2009
    10
    0
    0
    overijssel
    Hoi Jippie

Bedankt voor je reactie.
    Ik moet toegeven dat ik wel steken in de onderbuik heb en trekjes in de liesen ook ben ik al 2 dagen na het avondeten misselijk en spuug ik er alles net zo hard weer uit.
    Ik hoop gewoon dat ik maandag niet ongi ben, maar idd even afwachten.

Groetjes Francien

4. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Ik weet niet of je de pil gebruikte maar als je daar pas mee gestopt bent kan je cyclus weleens van slag zijn, al hoop ik natuurlijk dat je zwanger bent

5. francien30

20 jul 2009
    10
    0
    0
    overijssel
    #5 francien30, 20 jul 2009
    Laatst bewerkt: 20 jul 2009
    Hoi Petra

Ik ben een jaar geleden aan de prikpil geweest en een half jaar later gewoon weer netjes op tijd ongi behalve nu.

Groetjes Francien

6. francien30

20 jul 2009
    10
    0
    0
    overijssel
    Oh jah nog wat ik heb namelijk ook witte vlokjes in mijn urine.

Groetjes Francien

7. ecila1982

ecila1982 Actief lid

19 jul 2009
    207
    0
    0
    office manager
    Katwijk a/z
    Hoi!

Die witte vlokjes heb ik ook in mijn urine... wat zou dat kunnen betekenen? Ben nu 1 maand gestopt met de pil en a.s. zondag is mijn NOD dag..

8. Koekjeerbij

Koekjeerbij Niet meer actief

heel frustrend...en herkenbaar...ik was deze maand ook 7 dagen overtijd en geen posieve test....maar dus op dag 38 toch ongesteld geworden....
    Ik snap er ook niets van...

Hoop voor jullie dat er toch een zwangerschap is...maar je lijf kan je dus erg voor de gek houden....

9. francien30

20 jul 2009
    10
    0
    0
    overijssel
    Hallo

Ik heb vandaag toch nog maar een test gedaan maar nog steeds negatief :(

10. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Rustig wachten tot maandag, heb je meer zekerheid. Ik weet het, het is makkelijker geschreven dan gedaan.
    Ik moet zelf ook wachten dus weet wat je meemaakt.

11. francien30

20 jul 2009
    10
    0
    0
    overijssel
    Hallo vandaag toch maar een test gedaan maar nu zie ik een heel vaag roze streepje positief maar moet ik er wel bij zeggen dat je hem dan in het licht moet houden , zou het dan toch kunnen zijn dat ik zwanger ben :(:(:(

knuf francien

12. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Als je hem in het licht moet houden om een streepje te zien, dan kun je de test niet als positief beschouwen. Een teststreepje moet duidelijk met het blote oog zichtbaar zijn. Succes verder!

13. tines

tines Lid

15 jul 2009
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    #13 tines, 24 jul 2009
    Laatst bewerkt: 24 jul 2009
    Hallo allemaal,

Op 15 juni was mijn laatste menstruatie. Mijn cyclus is 2 x 28 dagen geweest daarvoor had ik een spiraal en had ik geen menstuatie.
    Ik ben nu 11 dagen overtijd en nog steeds geen positieve test!
    Een week voor mijn NOD en een week daarna had ik last van verschillende dingen.
    Misselijkheid met vlagen, last van mijn onderbuik, witte afscheiding en een hongerige gevoel hebben.
    Deze week heb ik bijna nergen last van.
    Ik word er een beetje gek van. :(
    Ik heb al zoveel testen gedaan.
    Ik hoop zo dat ik snel duidelijkheid krijg....
    Wie heeft dit ook gehad en had later toch een positieve test?
    Ik ga zowiezo volgende week naar de HA als ik nog niet ongestelt bent geworden.

14. mamamirri22

21 jul 2009
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    francien wat ik niet snap is, jij zegt dat je op 1 juni ongesteld was, als je een normale cyclus zou hebben dan had je dus 1 juli weer ongesteld moeten worden, en niet de 15e zoals je huisarts zegt:(dan zou je nu 24 dagen overtijd zijn????:(:(:(

15. francien30

20 jul 2009
    10
    0
    0
    overijssel
    Ja dat zei ik ook al maar omdat ik 15 juni 2 dagen lichtbloedverlies had gehad moest ik er maar vanuit gaan dat ik 15 juli weer ongesteld werd, maar ik ben nu nog steeds niet ongesteld en al meer dan 3 weken overtijd nu dus en heb nog geen zekerheid.

groetjes Francien

16. francien30

20 jul 2009
    10
    0
    0
    overijssel
    Vandaag bij ha geweest en de test geeft daar ook negatief:( aan maar bleek wel een blaasonsteking te hebben( wat ik al vanaf maart last van heb).

Maar goed tabletten gekregen urine op de kweek en volgende week maandag uitslag.

En als dat allemaal in orde is gaan ze kijken waarom mijn menstruatie weg blijft, ze zei dat het ook te maken kon met het graag willen , spanning dus.

Groetjes Francien

17. francien30

20 jul 2009
    10
    0
    0
    overijssel
    Ja ja en nu toch weer ongesteld

Deel Deze Pagina