Graag een 2e, maar manlief (nog) niet!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mamamuts, 15 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emjee

Emjee Actief lid

23 jul 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben het gaan voor de 2e uitgesteld o.a. vanwege het feit dat ik geen vaste baan had. Begin dit jaar vast contract gekregen en vanaf toen de pil in de prullebak. Gelukkig waren wij het samen wel eens over wanneer we er weer voor zouden gaan.

Bij de eerste was het binnen 2 maanden raak en nu waren we zo naïef om te denken dat het bij een 2e wel weer zo snel zou gaan..... niet dus.

Nu heb ik enorme spijt dat we niet eerder zijn gaan proberen...

Dusss... succes met het overhalen van jullie mannen!!!

2. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

3. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Ja, die tip wil ik aan Chantal ook geven. Want zo heb ik mijn vriend bij de eerste namelijk ook overgehaald. Die zag het niet zo zitten, ook ivm een aanstaande verhuizing enzo. En toen zei ik gewoon "het duurt gemiddeld een jaar, dus laten we het eerst maar eens proberen". Nou, dat was wel ok... En de eerste menstruatie was ie meteen teleurgesteld, bleek hij ineens ook enthousiast te zijn.

Voor de tweede ben ik ook al een tijdje aan het praten. Inmasseren he... ;-D
    Ik wil (ook vanwege mijn werk: tijdelijk contract tot half 2011) het liefst begin volgend jaar alweer proberen. En ik wist dat mijn vriend dat niet echt zag zitten. Een paar maanden na de geboorte van onze zoon vond ie eentje wel prima. Ik ben er gewoon regelmatig weer over begonnen en afgelopen vakantie heb ik uiteindelijk met hem afgesproken dat we inderdaad weer beginnen als onze zoon ongeveer 1 is. Maar dat heeft dus wel even werk gekost. Inmasseren inmasseren inmasseren dus...

Deel Deze Pagina